زنوزی در مشهد تیمداری می‌کند؟ بعید است!

زنوزی در مشهد تیمداری می‌کند؟ بعید است!

پایگاه خبری فوتبالی - بنا به اعلام مدیرعامل باشگاه تراکتور، موضوع خرید امتیاز یک باشگاه لیگ برتری توسط گروه سرمایه گذاری دریک بررسی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، پس از پایان بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی و حذف تراکتوری ها از این رقابت ها، تی‌تی‌های معترض به نتایج تیم در استادیوم مانده و علیه مالک باشگاه تراکتور شعار سر دادند. موضوعی که با واکنش سریع و تند محمدرضا زنوزی همراه بود و این مالک متمول توسط مجمع سهامداران باشگاه اعلام کرد برای فصل بعد قصد دارد تراکتور را واگذار کند.

البته زنوزی پیش از این و در سال های پیش هم چنین تصمیمی گرفته بود که در نهایت به وقوع نپیوست ولی نزدیکان وی تاکید دارند این بار قصد مالک تراکتور جدی است و وی از همیشه دلسردتر شده است.

موضوعی که هوشنگ نصیرزاده در گفت و گوهای جدید خود به آن اشاره کرده است. در همین راستا مدیرعامل تراکتور مصاحبه مفصلی با رسانه رسمی این باشگاه داشته و در خلال صحبت های خود به موضوع جالب توجهی اشاره کرده و آن احتمال تیمداری گروه سرمایه گذاری دریک در شهر مشهد است!

نصیرزاده در این رابطه گفته است:" درخواست‌هایی از روز گذشته از سوی برخی کلانشهرها برای باشگاه‌داری آقای زنوزی به ما ارسال شده است که در این بین باتوجه به وجود امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز و همچنین علاقه آقای زنوزی به مشهدالرضا، موضوع خرید امتیاز یک باشگاه لیگ برتری و انتقال آن به شهر مقدس مشهد در جلسه هیأت مدیره دریک بررسی خواهد شد."

مدیرعامل تراکتور در حالی چنین بحثی را مطرح کرده که محمدرضا زنوزی پیش از این همواره در تبریز تیمداری کرده و البته تمامی مجموعه‌‎های زیرساختی گروه سرمایه‌گذاری دریک از چمن و زمین اختصاصی گرفته تا هتل باشگاه در شهر تبریز مستقر است و در صورت اینکه چنین اتفاقی رخ دهد، زنوزی برای اولین بار در شهری به جز تبریز تیمداری خواهد کرد. البته مشهد هم محدودیت های خاص خودش را دارد و البته با توجه به قیمتی که برای تراکتور اعلام شده است (3000 میلیارد تومان) این اتفاق، بعید به نظر می رسد.

1997