زوج بی نظیری که در زمین کلمه ای با هم حرف نمی زدند!

زوج بی نظیری که در زمین کلمه ای با هم حرف نمی زدند!

پایگاه خبری فوتبالی- اندی کول فاش کرد که با هم تیمی سابق خود در منچستریونایتد یعنی دوایت یورک در مسابقه کلمه ای صحبت نمی کرده است.

به گزارش فوتبالی، این زوج بی نظیر سال ها برای شیاطین سرخ بازی کردند و در سال ۱۹۹۹ سه گانه را به دست آوردند. کول در ژانویه ۱۹۹۵ از نیوکاسل به شیاطین سرخ رفت و این در حالی بود که این مهاجم سیه چرده با تدی شرینگهام، هم تیمی خود در آن زمان، دشمنی دیرینه ای داشت. ملی پوش سابق انگلیس در مورد اینکه چطور در طول بازی هیچ کلمه ای با دوایت یورک حرف نمی زده اما شناخت عجیبی از هم داشتند صحبت کرده است.

این بازیکن ۵۲ ساله در پادکست Stick to Footbal گفت: "من هرگز با یورک در زمین صحبت نمی کردم و فقدان ارتباط کلامی بین مهم نبود زیرا ما یک زوج خاص را تشکیل داده بودیم."

کول در طول هشت سال حضورش در باشگاه ۱۲۱ گل به ثمر رساند در حالی که یورک در چهار دوره حضورش در منچستر ۶۵ گل ثبت کرد. کول در دوران حضورش در منچستریونایتد پنج قهرمانی لیگ برتر از جمله سه قهرمانی متوالی در کنار دو جام حذفی انگلیس و یک لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. در سال ۲۰۰۱ او جمع شیاطین سرخ را به مقصد بلکبرن ترک کرد و در ادامه برای تیم هایی مانند فولام، منچسترسیتی، پورتسموث و برنلی بازی کرد.