برزیلی شاکی با تراکتور ادامه می‌دهد

برزیلی شاکی با تراکتور ادامه می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی – علیرغم احضار گوستاوو واگنین به کمیته انضباطی تراکتور، او مشکلی برای همراهی تیمش ندارد.

به گزارش فوتبالی، گوستاوو که در بازی با مس رفسنجان هنگام تعویض در دقیقه ۷۰ نسبت به این موضوع اعتراض داشته، توسط حمید مطهری در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته بود که حالا طبق اعلام نصیرزاده این موضوع حل و فصل شده و این هافبک خارجی تا پایان فصل به کارش با تراکتور ادامه خواهد داد.

مدیرعامل تراکتور در بخشی از مصاحبه مفصلش با رسانه این باشگاه، درباره واگنین به این نکته اشاره کرده که بی‌انضباطی گوستاوو منحصر به بازی با مس رفسنجان نبود و این بازیکن در بازی با گل گهر هم زمانی که روی نیمکت نشسته بود، رفتاری غیرحرفه‌ای داشته که ناظر مسابقه خواستار اخراج وی شده منتها این اتفاق با وساطت مسئولان تیم رخ نداده است. نصیرزاده در ادامه صحبتهایش گفته که گوستاوو پس از تعویض در دیدار با مس رفسنجان به یکی از اعضای کادرفنی بی‌حرمتی کرده است.

البته که مورد واگنین، نهایتا ختم به خیر شده است. ادامه صحبتهای نصیرزاده را بخوانید:" چنین رفتارهایی از سوی گوستاوو بعید بود. با این حال، پس از بررسی موضوع در کمیته انضباطی و اظهار ندامت بازیکن که منجر به عذرخواهی او شد؛ موضوع حل و فصل شده و گوستاوو همراه تیم به تهران سفر خواهد کرد."

1997