عکس؛ وداع احساسی رویس و گلزنی در آخرین حضورش در وستفالن

عکس؛ وداع احساسی رویس و گلزنی در آخرین حضورش در وستفالن

پایگاه خبری فوتبالی - مارکو رویس اسطوره دورتموند آخرین بازی خود را در وستفالن انجام داد تا وداعی احساسی با هواداران داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، رویس اعلام کرد که در پایان فصل از دورتموند جدا می شود که آخرین بازی او در وستفالن در مقابل دارمشتات بود که توانست گلزنی کند.  رویس با یک ضربه کاشته تماشایی توانست دروازه حریف را باز کند تا در آخرین بازی خود در مقابل هواداران دورتموند نشان بدهد که در اوج با این تیم وداع کرده است.  رویس هنوز مقصد خود را بعد از ترک دورتموند مشخص نکرده است اما احتمالا راهی لیگ آمریکا شود. وی در سالهای حضورش در دورتموند فراز و نشیب های زیادی را داشت چرا که مصدومیت های پرشمار مانع از آن شد که آن طور که باید و شاید، توانایی هایش را بروز بدهد اما در هر صورت فعلا بخش مهمی از تیمش است.اخرین حضور رویس در پیراهن دورتموند در ورزشگاه ومبلی در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید خواهد بود.

باشگاه دورتموند پیش از شروع بازی مقابل دارمشتات مراسم ویژه ای را برای تجلیل از رویس برگزار کرد که خانواده این بازیکن نیز در این مراسم حضور داشتند و این ستاره آلمانی به همراه فرزندانش مورد تجلیل قرار گرفت. او حالا باید آماده بخش جدید دوران فوتبالش شود که باید دید که از بین لیگ های آمریکا و عربستان، کدام را انتخاب می کند.

4125