4 گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال ایران

4 گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال ایران

پایگاه خبری فوتبالی- با نزدیک شدن به پایان رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال، همه در انتظار معرفی سرمربی جدید این هستند. در این بین، یکی از این گزینه‌ها، تیمش در فینال لیگ برتر است.

به گزارش فوتبالی، کمیته فنی فدراسیون بسکتبال با هدف معرفی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی از مدت‌ها پیش مراحل بررسی خود را آغاز کرده و بر اساس خط‌مشی و خواسته‌هایی که مد نظرش است، نفراتی را مورد بررسی قرار داد تا در نهایت به ۲ گزینه داخلی و ۲ مربی خارجی رسید.

البته پیش از این، تعداد گزینه‌های داخلی و خارجی بیشتر بود و صحبت از ۹ مربی به میان آمد اما پس از بررسی شرایطی از جمله اقامت مربیان خارجی در تهران و پروازی نبودن آنها، اشراف و شناخت به بسکتبال ایران و مواردی دیگر، این نفرات به ۲ گزینه خارجی محدود شد که در نهایت توافق روی دو مربی اهل اسلوونی و ایتالیا حاصل شد.

نکته مهم دیگر این بوده که ۲ گزینه داخلی نیز مد نظر کمیته فنی فدراسیون بسکتبال است و با توجه به شرایط لیگ و اهمیت این مسابقات قرار است تا پایان لیگ در این خصوص صحبتی به میان نیاید اما شنیده می‌شود یکی از این گزینه‌ها تیمش یک پای فینال است و گزینه‌ دیگر خیر.

از سویی دیگر با توجه به این که تمامی موارد در جلسات کمیته فنی، مکتوب می‌شود، باید دید در پایان لیگ در نهایت مسئولان فدراسیون به کدام گزینه خواهند رسید و چه کسی سکان هدایت تیم ملی ایران را در دست خواهد گرفت.

2636