واگذاری تراکتور در عرض ۱۵ روز؛ زنوزی واقعاً جدی است؟ به نظر نمی رسد!

واگذاری تراکتور در عرض ۱۵ روز؛ زنوزی واقعاً جدی است؟ به نظر نمی رسد!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد مدت زمان و قیمت تعیین‌شده برای فروش تراکتور، پروسه واگذاری این باشگاه خصوصی را بسیار مشکل خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، شکست تراکتور مقابل مس رفسنجان و حذف این تیم از گردونه رقابت های جام حذفی باعث شد تا هواداران این تیم در پایان مسابقه ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز را ترک نکرده و علیه مالک باشگاه تراکتور شعار سر دهند. شعارهایی که به مذاق تاجر متمول تبریزی خوش نیامده است.

دقیقاً پس از این باخت بود که رسانه‌های مختلف خبر از پایان تیمداری زنوزی در تراکتور دادند و فردای همین روز باشگاه تراکتور اعلام کرد مجمع عمومی فوق‌العاده سهامداران این باشگاه تشکیل شده و با توجه به شرایط موجود، رای به واگذاری بر اساس قیمت کارشناسی‌شده داده است.

طبق این اطلاعیه متقاضیان خرید امتیاز تراکتور باید در بازه زمانی ۱۵ روزه درخواست خود را به دفتر باشگاه ارائه کنند.

دیشب هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور هم در برنامه ای تلویزیونی اعلام کرد که شعارها باعث تکدر خاطر زنوزی شده و این بار مالک تراکتور برای واگذاری جدی است ولی با این وجود مبلغی که برای فروش دهان به دهان می چرخد و همچنین بازه زمانی کوتاه ۱۵ روزه عملی شدن این اتفاق را سخت جلوه می‌دهد.

برای اینکه سخت بودن پروسه واگذاری را متوجه شوید، واگذاری سرخابی‌های تهران را به یاد بیاورید که با وجود اقدام جدی وزارت ورزش برای فروش باز هم نزدیک به دو ماه پروسه آن طول کشید و باید دید آیا شخصیتی حقیقی یا حقوقی برای خرید تراکتوربازه زمانی دو هفته‌ای پیدا خواهد شد یا نه. به نظر هم نمی رسد چنین اتفاقی بیفتد و زنوزی به این راحتی ها تراکتور را رها نخواهد کرد.

1997