گزینه‌های جانشینی ژاوی؛ از فلیک تا سرمربی الاتحاد

گزینه‌های جانشینی ژاوی؛ از فلیک تا سرمربی الاتحاد

پایگاه خبری فوتبالی - لاپورتا تصمیم قطعی خود را در مورد اخراج ژاوی هرناندز گرفته است و باید دید که چه کسی جای او را روی نیمکت بارسلونا می گیرد.

به گزارش فوتبالی، موندودپورتیوو مدعی شده است که هانسی فلیک سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان گزینه اصلی بارسلوناست در حالی که رسانه های آلمان گزارش داده اند که این مربی با بایرن به توافق رسیده است. در واقع به نظر می رسد که فلیک به بایرن مونیخ برمی گردد و هدایت باواریایی ها را در فصل آینده به عهده می گیرد و خیلی بعید است که روی نیمکت تیم کاتالان می نشیند.

گزینه دیگر بارسلونا، مارسلو گایاردو سرمربی آرژانتینی الاتحاد است. این مربی در ریورپلاته سالهای درخشانی داشت و در سالهای اخیر نامش پیرامون باشگاه های مختلف اروپایی مطرح شده است. البته او در الاتحاد دستمزد بسیار بالایی دریافت می کند و خیلی بعید است که بارسلونا حاضر به پرداخت چنین مبلغی به او شود. بدین ترتیب این گزینه را هم تا حد زیادی باید منتفی دانست.

در حال حاضر رافا مارکز در دسترس ترین گزینه هدایت بارسلونا به شمار می رود. این مربی مکزیکی که در باشگاه بارسا اتلتیک فعالیت می کند، فصل خوبی را در تیم رزروهای بارسا داشته و رابطه خوبی هم با لاپورتا دارد و به نظر می رسد که شانس بالایی برای هدایت بارسلونا در فصل 25-2024 داشته باشد.

4125