با وجود مصدومیت و حواشی؛ دله آلی با اورتون تمدید می کند

با وجود مصدومیت و حواشی؛ دله آلی با اورتون تمدید می کند

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه اورتون تایید کرد که ۴ بازیکن تافی ها در تابستان امسال این باشگاه را ترک خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه سان با وجود تمام تغییرات دله آلی که قرارداد او در گودیسون پارک تمام شده است، در تیم باقی می ماند. این هافبک ۲۸ ساله تمام فصل جاری را به دلیل مصدومیت از دست داده است و قرارداد او در پایان ژوئن جاری به پایان می رسد.

با این حال، آلی در اورتون باقی خواهد ماند و او به دوره درمان طولانی مدت خود در قسمت  کشاله ران ادامه می دهد و امیدها را برای یک قرارداد جدید پس از بهبودی کامل ایجاد می کند.

در این رابطه مدیر بخش فوتبال باشگاه اورتون یعنی کوین تلول گفت: "قرارداد دله آلی رو به پایان است، اما تیم پزشکی ما به حمایت از او ادامه می دهد تا زمانی که او برنامه درمان فشرده ای را که در حال حاضر پس از عمل جراحی که در اوایل سال جاری انجام داده است را تکمیل کند. هم شان دایچ و هم من موافق هستیم که مهم است اطمینان حاصل کنیم که درمان دله تحت تأثیر شرایط قرارداد او در چنین نقطه حساسی از بهبودی او قرار نگیرد. "

در پست های دیگر، آندره گومز، بازیساز پرتغالی و اندی لونگران، دروازه بان دوم هر دو پس از پایان قراردادشان، این تیم را ترک خواهند کرد. گومز ۳۰ ساله در سال ۲۰۱۸ به صورت قرضی اولیه از بارسلونا به اورتون پیوست اما در نهایت در ۱۴۴ بازی تنها ۴ گل به ثمر رساند. در حالی که لونرگان ۴۰ ساله دو سال پیش به صورت رایگان از وست بروم پیوست و حتی یک بار در گودیسون پارک به میدان نرفت.

۱۰۰۹