ستاره آرژانتینی منچسترسیتی، بمب نقل و انتقالاتی اتلتیکو مادرید

ستاره آرژانتینی منچسترسیتی، بمب نقل و انتقالاتی اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- با جدایی آلوارو موراتا، مدیران اتلتیکو مادرید تصمیم دارند تا برای جذب خولیان آلوارز اقدام کنند.

به گزارش فوتبالی، در هفته‌های اخیر زمزمه‌هایی مربوط به جدایی آلوارو موراتا از اتلتیکو مادرید به گوش رسید. مهاجمی که در نیم‌فصل اول آمار فوق‌العاده‌ای از خود به جای گذاشت و تبدیل به یکی از مدعیان کسب عنوان آقای گلی لالیگا شد اما به مرور زمان افت کرد و در نیم‌فصل دوم نمایش کم‌فروغی از خود به نمایش گذاشت.

حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که این مهاجم اسپانیایی قصد دارد تا بار دیگر به یوونتوس بپیوندد و در پایان فصل از جمع سفیدوقرمزهای شهر مادرید جدا می‌شود. به نقل از روبن اوریا، موراتا به احتمال 90 درصد با پایان یافتن فصل جاری از اتلتیکو مادرید جدا می‌شود. این خبرنگار مدعی شده است که این خبر را از منبع موثقی به دست آورده و امکان خطا وجود ندارد.

حالا با جدایی موراتا مدیران اتلتیکو مادرید بایستی در اندیشه جذب یک جانشین برای او باشند. ممفیس دیپای هلندی نیز با مصدومیت‌های متعدد و مکرر، گزینه مناسبی برای جانشینی موراتا نیست چرا که عملکردش ثبات کافی را ندارد. آنخل کوره‌آ نیز شرایط مشابهی دارد، هرچند که احتمال جدایی او هم در پایان فصل وجود دارد.

به نقل از الکس مارتین، اتلتیکو مادرید قصد دارد یک بازیکن بزرگ را جانشین موراتا کند. خولیان آلوارز، ستاره آرژانتینی اتلتیکو مادرید گزینه اصلی پایتخت‌نشینان برای تقویت خط حمله است. ارزش این بازیکن چیزی حدود 80 میلیون یورو است و این با منابع مالی اتلتیکو سازگار نیست، اما سران باشگاه اسپانیایی می‌خواهند از طریق فروش سامو اومورودیون منابع مالی لازم برای خرید آلوارز را به دست بیاورند.

1428