ستاره برنتفورد، گزینه اصلی منچستریونایتد برای تقویت خط حمله

ستاره برنتفورد، گزینه اصلی منچستریونایتد برای تقویت خط حمله

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد برای نقل و انتقالات تابستانی قصد دارد یک مهاجم جدید به خدمت بگیرد و به نظر می‌رسد که ایوان تونی، انتخاب اصلی آن‌ها برای این پست باشد.

به گزارش فوتبالی، مدیران منچستریونایتد تصمیم دارند تا در تابستان امسال تغییرات گسترده‌ای را در تیم خود به وجود بیاورند. سر جیم رتکلیف و گروه مدیریتی اینئوس که 25 درصد از سهام باشگاه انگلیسی را خریدند و حالا مدیریت این باشگاه را در بازار نقل و انتقالات بر عهده دارند.

رتکلیف در ابتدا تغییرات را در سطح مدیریت آغاز کرد. تاجر بریتانیایی با استخدام عمر برادا، مدیر ورزشی سابق منچسترسیتی نشان داد که برنامه ویژه‌ای برای پیشرفت شیاطین سرخ دارد. او در نظر دارد تا دن اشورث، مدیر ورزشی باشگاه نیوکاسل را هم به خدمت بگیرد و امور ورزشی تیمش را به این دو شخص بسپارد. اما تغییرات به همین سطح محدود نشد و مدیران باشگاه به دنبال یک سرمربی جدید هم هستند.

با وجود نتایج ضعیفی که اریک تن هاگ به دست آورد، سران باشگاه انگلیسی به دنبال یک سرمربی جدید می‌گردند. خرید بازیکنان جدید، دیگر هدف مدیران جدید در تابستان پیش رو است. یکی از اهداف اصلی آن‌ها خرید یک مهاجم هدف کلاسیک و باکیفیت است، کسی که بتواند با راسموس هویلوند رقابت کند و باعث پیشرفت مهاجم دانمارکی شود.

آن‌ها چند گزینه را برای تقویت خط حمله مدنظر دارند. به گزارش رسانه یونایتد استند، مدیران منچستریونایتد ایوان تونی، مهاجم انگلیسی برنتفورد را به بنجامین ششکو، ستاره آربی لایپزیش ترجیح می‌دهند. حالا باید دید کدام بازیکن در تابستان امسال به جمع شیاطین سرخ اضافه می‌شود.

1428