عکس؛ فرصت‌سوزی عجیب رونالدو مقابل الهلال

عکس؛ فرصت‌سوزی عجیب رونالدو مقابل الهلال

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته سی و دوم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، النصر عربستان و الهلال عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی کریستیانو رونالدو در ثانیه های ابتدایی بازی یک پاس گل به اوتاویو داد و به این ترتیب النصر عربستان یک گل از حریف هم‌شهری خود پیش افتاد. البته النصری ها نتوانستند این گل را تا پایان بازی حفظ کنند و در نهایت الهلال گل مساوی را زد و بازی با نتیجه تساوی تمام شد.

کریستیانو رونالدو در این بازی این فرصت را داشت تا بازی را دو بر صفر کند و کاری کند تا الهلال اولین شکست خود را در این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان تجربه کند اما این اتفاق رخ نداد. در حالی که رونالدو با دروازه بان الهلال تک به تک شده بود، در نهایت نتوانست دروازه الهلال را باز کند و توپ را از کنار دروازه به بیرون زد.

الهلال در این فصل از رقابت ها قهرمانی خود را در لیگ عربستان قطعی کرده است و النصر هم در جایگاه دوم ایستاده است. رونالدو که 39 سال سن دارد به نظر می رسد که سال آینده دوباره برای قهرمانی در لیگ عربستان تلاش خواهد کرد.

1470