عکس؛ اضافه وزن عجیب مدافع دورتموند در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا

عکس؛ اضافه وزن عجیب مدافع دورتموند در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - نیکلاس سوله مدافع آلمانی بروسیا دورتموند در این روز ها اضافه وزن عجیبی دارد و به طور کامل مشخص است که از وزن ایده آل خود خارج شده است.

به گزارش فوتبالی ، قرار است که شنبه دوازدهم خرداد ماه، رئال مادرید و بروسیا دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم بروند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم می تواند جام را بالای سر ببرد.

تصویری از حضور نیکلاس سوله در تمرین اخیر بروسیا دورتموند در شبکه های اجتماعی و رسانه ها مورد توجه قرار گرفته است و در این تصویر می بینیم که نیکلاس سوله چاق شده است و اضافه وزن دارد. این بازیکن قبلا و در زمانی که در بایرن مونیخ حضور داشت هم با مشکل اضافه وزن روبرو شده بود و در آن زمان پزشکان بایرن مونیخ به او هشدار داده بودند که باید مراقب باشد که وزنش از 100 کیلوگرم بیشتر نشود.

این بازیکن که 28 سال سن دارد از سال 2022 در بروسیا دورتموند حضور دارد. او به عنوان یک بازیکن آزاد به دورتموند آمده است. گفته شده بود که نیکلاس سوله برای این که اضافه وزن پیدا نکند، یک رژیم غذایی ویژه دارد اما مشخص است که او به این رژیم غذایی پایبند نبوده است.

1470