اخراج ژاوی چقدر برای بارسلونا هزینه خواهد داشت؟

اخراج ژاوی چقدر برای بارسلونا هزینه خواهد داشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که به نظر می رسید ژاوی هرناندز قرار است که فصل آینده هم سرمربی بارسلونا باشد، اما اوضاع میان او و خوان لاپورتا خوب پیش نرفته است و ژاوی هرناندز احتمالا در پایان هفته سی و هشتم لالیگا از هدایت بارسلونا برکنار می شود.

به گزارش فوتبالی ، اوضاع در این فصل برای بارسلونا به شکل عجیبی رقم خورده است. در حقیقت در اواسط فصل این ژاوی بود که گفت می خواهد از بارسلونا برود و در انتهای فصل استعفا خواهد داد. در ادامه خوان لاپورتا و مدیران بارسلونا ژاوی هرناندز را راضی کردند که در بارسلونا بماند. حالا که فصل رو به پایان است، مدیران بارسا و لاپورتا می خواهند ژاوی را برکنار کنند.

البته اخراج ژاوی از بارسلونا برای این باشگاه هزینه هایی خواهد داشت. از آن جایی که ژاوی هرناندز با بارسلونا هنوز به مدت یک فصل قرارداد داشته است، برکنار کردن او موجب می شود تا بارسلونا 18 میلیون یورو ضرر کند. اگر بارسا او را نگه دارد و در انتهای فصل بعد این سرمربی برود در آن صورت ضرری متحمل بارسلونا نمی شود اما به نقل از روزنامه اسپورت، لاپورتا به قدری از ژاوی عصبانی است که حاضر است برای برکنار کردن او این مبلغ را پرداخت کند.

1470