مقصد غیرمنتظره برای مدافع منچستریونایتد: لیگ مکزیک

مقصد غیرمنتظره برای مدافع منچستریونایتد: لیگ مکزیک

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل واران مدافع فرانسوی منچستریونایتد که جدایی خود را از شیاطین سرخ در پایان فصل اعلام کرده، با پیشنهادی از باشگاه تیگرس در لیگ مکزیک مواجه شده است. 

به گزارش فوتبالی، شایعات در مورد پیوستن واران به لیگ مکزیک شدت گرفته است چرا که اخیرا یکی از خبرنگاران مکزیکی مدعی شده است که تیگرس قصد دارد که با خرید مدافعی از اروپا، فوتبالدوستان را شوکه کند. 

خوزه رامون فرناندز یکی از خبرنگاران مکزیکی مدعی شده است که تیگرس برای خرید بازیکنانی نظیر واران در ماه های آینده اقدام خواهد کرد. واران 31 ساله در پایان قراردادش در ماه ژوئن جدا خواهد شد. ملی پوش فرانسوی سه سال پیش از رئال مادرید به منچستریونایتد ملحق شد و به علت مصدومیت های مختلف فقط 67 بازی در پیراهن شیاطین سرخ انجام داد. 

شایعات در مورد  مقصد احتمالی واران خیلی زیاد است چرا که باشگاه های عربستانی، یوونتوس و بایرن مونیخ به خرید او علاقمند هستند. واران که تجربه قهرمانی جام جهانی در تیم ملی فرانسه را دارد، هشت بازی اخیر یونایتد را به علت مصدومیت از دست داده اما به تازگی به تمرینات برگشته است. آخرین حضور او در ترکیب یونایتد به شکست چهار بر سه مقابل چلسی در ماه آوریل برمی گردد. 

اگر واران به لیگ مکزیک برود، چالشی کاملا متفاوت را در دوران فوتبالش تجربه خواهد کرد.

4125