تلاش باجناق سابق لاپورتا برای آرام کردن خشم ژاوی!

تلاش باجناق سابق لاپورتا برای آرام کردن خشم ژاوی!

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا مدیر بارسلونا تصمیم گرفت که جلسه با ژاوی هرناندز در مورد آینده اش را به پایان فصل و بعد از اتمام هفته 38 لالیگا موکول کند.

به گزارش فوتبالی، ژاوی روز جمعه به مدت چهار  ساعت به همراه دستیارانش در زمین تمرین بارسلونا حضور داشت و با دو تن از نمایندگان بارسا ملاقات کرد: رافا یوسته نایب رئیس ورزشی بارسا و آلخاندرو اچوریا، باجناق سابق لاپورتا. 

در حقیقت اچوریا سخت در تلاش است تا جدایی ژاوی، صمیمانه باشد و کار به جاهای باریک و درگیری کشیده نشود. باجناق سابق لاپورتا تلاش می کند تا بحران را به بهترین شکل به پایان برساند تا وجهه هیچ کدام از طرفین خراب نشود. 

صحبت های اخیر ژاوی در مورد نقل و انتقالات باعث خشم لاپورتا شد اما سرمربی بارسلونا این خشم را درک نمی کند و تصور می کند که صحبت هایش خیلی عادی بوده است. وی خواستار جلسه مستقیم با لاپورتا شد تا تکلیف آینده اش مشخص شود اما لاپورتا حاضر نشد که با او مذاکره کند و به جایش باجناق سابقش را به ملاقات با ژاوی فرستاد.

اچوریا در تلاش است تا اوضاع را آرام کند. او سمت رسمی در باشگاه بارسلونا ندارد اما یکی از مردان قدرتمند در ساختار مدیریتی کاتالان ها به شمار می رود. جلسه ژاوی و لاپورتا در پایان فصل برگزار می شود که احتمال ماندن این مربی در بارسا خیلی کم است و گزینه هایی نظیر سرجیو کونسیسائو و رافا مارکز برای جانشینی او مطرح شده اند. 

4125