نگرانی زنان سیتی در راه قهرمانی؛ داستان همشهری های بی وفا از لیگ مردان به لیگ زنان رسید

نگرانی زنان سیتی در راه قهرمانی؛ داستان همشهری های بی وفا از لیگ مردان به لیگ زنان رسید

پایگاه خبری فوتبالی- هفته پایانی لیگ برتر فوتبال زنان انگلیس فردا در حالی به پایان می رسد که دو تیم چلسی و منچسترسیتی با امتیازی مشابه و‌ به خاطر تفاضل گل اول و دوم هستند و گل زدن زیاد در بازی های فردا بسیار برای آن ها حیاتی است.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتبال زنان انگلیس فردا به پایان می رسد. زنان چلسی و  منچسترسیتی با ۵۲ امتیاز در رده های اول و دوم هستند. چلسی با تفاضل ۴۷ اول است و سیتی هم با تفاضل ۴۵ پشت سر این تیم قرار دارد.

چلسی فردا باید به مصاف منچستریونایتد برود. اتفاقی که هواداران منچسترسیتی را نگران می کند این است که رقیب و همشهریشان ممکن است برای قهرمان نشدن آن ها مقابل چلسی نمایش خوبی از خود به جای نگذارند و با گل های زیادی شکست بخورند تا چلسی قهرمان شود. اتفاقی که هفته گذشته در فوتبال مردان انگلیس افتاد و هواداران تاتنهام از شکست تیمشان مقابل منچسترسیتی که باعث شد احتمال قهرمانی آرسنال کم شود خوشحال شدند. اقدامی که در پایان بازی با جملات جالب پوستکوگلو سرمربی تاتنهام هم همراه بود: مایوس و ناامید هستم. چرا باید به خاطر یک تیم دیگر ببازیم؟ اتفاقات چهل‌ و هشت ساعت گذشته به من نشان داد چرا این تیم بزرگ نمی‌شود.

حالا زنان سیتی که خودشان فردا باید مقابل وستهام قرار بگیرند امیدوارند همشهریشان یعنی منچستریونایتد با تمام توان مقابل چلسی قرار بگیرد و اگر شکست هم میخورند با حداقل گل شکست بخورند تا آنها با برد پر گل مقابل وستهام قهرمان لیگ برتر انگلیس شوند و نوار قهرمانی های چلسی را پاره کنند.

۶۰۰۱