داستان سر خوک این بار در فوتبال زنان؛ الکسیا به رئال مادرید نمی رود

داستان سر خوک این بار در فوتبال زنان؛ الکسیا به رئال مادرید نمی رود

پایگاه خبری فوتبالی- الکسیا پوتیاس ستاره تیم فوتبال زنان بارسلونا که دو بار برنده توپ طلا شده است، در پایان فصل قراردادش با بارسلونا به اتمام می رسد و هنوز قرارداد خود را با این تیم تمدید نکرده است که نگرانی هایی را برای هواداران این تیم به وجود آورده است.

به گزارش فوتبالی، لیگ فوتبال زنان اسپانیا دو هفته دیگر به پایان می رسد. لیگی که با قطعی شدن قهرمانی بارسلونا دیگر جذابیتی ندارد. این تیم البته چند روز دیگر در فینال لیگ قهرمانان زنان اروپا باید به مصاف لیون برود و باید دید فصل چگونه برای کاتالان ها به پایان می رسد.

اما مهمترین موضوع در حال حاضر برای هواداران بارسلونا تمدید قرارداد الکسیا پوتیاس کاپیتان و ستاره این تیم است که در پایان فصل به اتمام می رسد و هنوز آن را تمدید نکرده است. باشگاه رئال مادرید چند روز قبل پیشنهاد یک میلیون یورویی به این فوق ستاره داده است که در فوتبال زنان عدد قابل توجهی است و الکسیا با قبول این قرارداد می تواند گران ترین انتقال تاریخ فوتبال زنان را به نام خود ثبت کند. هرچند که اگر این اتفاق رخ دهد محبوبیت کاپیتان بارسلونا در این شهر به زیر صفر می رسد و ممکن است اتفاقاتی که برای فیگو افتاد برای او هم بیوفتد چرا که مردم بارسلونا الکسیا پوتیاس را فرزند بارسلونا می دانند و بسیار نزد آن ها محبوب است. البته به نظر نمی رسد خود الکسیا هم به این اتفاق راضی باشد.

خبر خوب اما برای بارسلونایی ها اینکه این باشگاه قرار است رقم قرارداد فعلی الکسیا را افزایش دهد تا به این روش از رفتن ستاره خود جلوگیری کند. آن ها پیشنهاد قرارداد دو ساله به علاوه یک فصل اختیاری را به او داده اند اما از مبلغ دقیق قراردادش اطلاعی در دست نیست. باید دید آیا این بازیکن پول را به عشق ترجیح میدهد یا همچنان در بارسلونا باقی می ماند.

الکسیا پوتیاس از سال ۲۰۱۲ در تیم فوتبال زنان بارسلونا حضور دارد و بیشترین بازی را بین همه بازیکنان برای این تیم انجام داده است. او همچنین دو بار به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شده و توپ طلا را دریافت کرده است. الکسیا ۸ بار همراه بارسلونا قهرمان اسپانیا شده است و دو بار هم لیگ قهرمانان زنان اروپا را برده است.

۶۰۰۱