رسمی؛ بهترین بازیکن جوان فصل لیگ برتر انگلیس معرفی شد

رسمی؛ بهترین بازیکن جوان فصل لیگ برتر انگلیس معرفی شد

پایگاه خبری فوتبالی- کول پالمر به عنوان بهترین بازیکن جوان فصل ۲۰۲۳/۲۴ لیگ برتر انگلیس انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، کول پالمر ستاره این فصل چلسی که عملکرد درخشانی زیر نظر مائوریسیو پوچتینو داشت، برنده عنوان بهترین بازیکن جوان فصل ۲۰۲۳/۲۴ لیگ برتر انگلیس شد. او در راه کسب این جایزه رقبایی چون فیل فودن، ارلینگ هالند و بوکایو ساکا را کنار زد.

کول پالمر که در تابستان ۲۰۲۳ با قراردادی به ارزش ۴۲.۵ میلیون پوند و به مدت ۷+۱ سال از منچسترسیتی به چلسی پیوست عملکرد فوق العاده‌ای در این فصل با آبی‌ها داشته و با توجه به این عملکرد انتظار می‌رود که به اردوی تیم ملی انگلیس برای مسابقات جام‌ ملت‌های اروپا نیز دعوت شود.

ستاره‌ی ۲۲ ساله‌ی چلسی، این فصل در ۳۳ بازی خود در لیگ برتر انگلیس آمار ۲۲ گل و ۱۰ پاس گل را ثبت کرده است و پس از ادن هازارد در فصل ۲۰۱۸/۱۹، بهترین عملکرد یک بازیکن از چلسی را رقم‌ زده است. آمار این فصل کول پالمر با بالاترین آمار فرانک لمپارد در فصل ۲۰۰۹/۱۰ لیگ برتر انگلیس برابری می‌کند.

کول پالمر پس از بازی مقابل برایتون در مورد عملکرد خوبش گفته بود: دلیل عملکرد خوب من مربی تیم است و باید به خاطر این عملکرد او را تحسین کرد. همه بازیکن ها پوچتینو را دوست دارند و می‌خواهند برای او بجنگند.

۱۴۲۸