مستند زندگی سرمربی سابق پرسپولیس ساخته شد

مستند زندگی سرمربی سابق پرسپولیس ساخته شد

پایگاه خبری فوتبالی- قرار است به زودی مستندی از گابریل کالدرون سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در کشور آرژانتین اکران شود.

به گزارش فوتبالی، مستند با عنوان «زندگی ورزشی و حرفه‌ای من» از زندگی «گابریل کالدرون» سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ساخته شده است و قرار است به زودی در کشور آرژانتین به نمایش درآید.

«گابریل کالدرون» سرمربی ۵۴ ساله آرژانتینی که سال‌ها سابقه حضور در فوتبال آسیا را در کارنامه دارد و موفق به دستیابی به عناوین مختلفی خصوصاً در لیگ عربستان و همچنین لیگ قهرمانان آسیا شده در تیرماه سال ۱۳۹۸ به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد.

او هم اکنون ساکن شهر «راوسون» آرژانتین است و سال‌ها به عنوان سفیر این شهر فعالیت داشته و در یک کنفرانس مطبوعاتی با شهردار، دامیان بیس، و دولیو مونتی، عضو شورای شهر به معرفی این مستند پرداخت. او در این کنفرانس اعلام کرد که این مستند قرار است به زندگی حرفه‌ای بپردازد و ماجراجویی‌ها و تجربیات او در کشورهای مختلف را برای جوانان روایت کند و گفت: من به مدت ۴۷ سال و در هر جا که بودم چه در اسپانیا، چه فرانسه، چه سوئیس و چه در کشورهای عربی، همیشه به عنوان سفیر و نماینده شهر راوسون بوده ام.

پیش نمایش این مستند قرار است امروز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت در سالن سینمایی «راوسون» پخش شود.

کالدرون در تیر ۱۳۹۸، هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت و جانشین برانکو ایوانکوویچ شد. او به مدت نیم فصل هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت و با پیروزی در ۷۳ درصد بازی‌ها یکی از بهترین عملکردها را در میان مربیان خارجی این تیم داشته است.

وی سرانجام در دی ۱۳۹۸، در حالی که پرسپولیس در صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران و نیمه نهایی جام حذفی قرار داشت، به دلیل عدم پرداخت مطالبات مالی و اختلاف با مدیران باشگاه، از پرسپولیس جدا شد.

کالدرون در دوران بازیگری هم در تیم‌هایی چون «اتلتیکو ایندپندینته»، «رئال بتیس» و «پاری سن ژرمن» بازی کرده است.

۹۰۹۸