قهرمانی تاریخی پرسپولیس با گل سپهر حیدری/ سپاهان در وقت اضافه جام را تقدیم کرد!

قهرمانی تاریخی پرسپولیس با گل سپهر حیدری/ سپاهان در وقت اضافه جام را تقدیم کرد!

پایگاه خبری فوتبالی-بدون شک هواداران پرسپولیس هرگز ۲۸ اردیبهشت را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، ۱۶ سال قبل در ۲۸ اردیبهشت سال ۱۳۸۷ اتفاقی رویایی برای پرسپولیس و هوادارانش به وقوع پیوست که قطعا آن را هیچ وقت از یاد نخواهند برد.

هفته پایانی لیگ هفتم حرفه‌ای در حالی برگزار می‌شد که پرسپولیس و سپاهان باید به مصاف هم می‌رفتند و هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی پرسپولیس، جام قهرمانی را به سپاهان می‌رساند روی همین اصل ورزشگاه آزادی مملو از جمعیت شده بود و بالغ بر ۹۸هزار طرفدار پرسپولیسی آمده بودند تا نگذارند کاپ قهرمانی به سپاهانی‌ها برسد.

بازی تا پایان دقیقه ۹۰ با نتیجه مساوی یک بر یک جلو می‌رفت و وارد وقت‌های تلف‌شده شده بودیم که ناگهان شرایط عوض شد. در آخرین لحظات وقت‌های اضافه و هنگامی که چیزی حدود هزار تماشاگر طرفدار سپاهان در ورزشگاه آزادی مشغول جشن و پایکوبی بودند، پرسپولیس صاحب آخرین موقعیت خود شد و توپ به درون محوطه جریمه رسید تا سپهر حیدری مدافع آن زمان قرمزپوشان پایتخت مهمترین گل زندگی و به نوعی مهم‌ترین کار خودش در عرصه ورزش را انجام بدهد و دروازه سپاهان را باز کند. ورزشگاه آزادی منفجر شد و پرسپولیس به دراماتیک‌ترین قهرمانی خود در تاریخ برگزاری رقابت‌های لیگ برتر دست پیدا کرد.

قرمزپوشان بازی را دو بر یک بردند و با افشین قطبی دور افتخار زدند تا دست سپاهان از کاپ قهرمانی کوتاه بماند. سپاهانی‌ها پس از پایان این بازی به شدت روی وقت‌های تلف‌شده و میزان آن معترض بودند ولی محاسبات در برنامه‌های تلویزیونی نشان داد تیم داوری در این مورد اشتباه نکرده است. حالا ۱۶ سال از آن روز می‌گذرد ولی قطعا طرفداران پرسپولیس و بازیکنان آن زمان این تیم هرگز ۲۸ اردیبهشت سال ۱۳۸۷ را از یاد نبرده‌اند.

۹۰۹۸