نبود دروازه‌بان اول برخلاف سپاهان، برای ملوان کاملاً حس شد

نبود دروازه‌بان اول برخلاف سپاهان، برای ملوان کاملاً حس شد

پایگاه خبری فوتبالی - ملوان در روز مصدومیت حبیب فرعباسی، با اشتباه دروازه بانش گل خورد و حذف شد.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم های سپاهان و ملوان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به میزبانی اصفهان برگزار شد که در نهایت طلایی پوشان با تک گل دقیقه ۳۹ فرشاد احمدزاده از سد قوی سپید گذشتند و به جمع چهار تیم برتر جام حذفی صعود کردند.

اما این دیدار تحت تاثیر حضور دروازه بانان دوم دو تیم قرار داشت. ژوزه مورایس با حضور پیام نیازمند ترجیح داده بود به نیما میرزازاد بازی دهد که این دروازه بان گیلانی در مصاف با تیم شهر زادگاهش عملکرد خوبی داشت و موفق به ثبت کلین شیت شد.

اما همتای میرزازاد در گل گهر یعنی افشار صداقت که در روز مصدومیت حبیب فرعباسی به ترکیب اصلی رسیده بود، روز خوبی را پشت سر نگذاشت و در گل خورده سپیدپوشان هم واکنش جالبی نداشت و به نوعی مقصر هم بود تا مهدی تارتار دست به تعویض وی بزند و سنگربان سوم ملوان را وارد میدان کند.

البته افشار صداقت در نیم فصل اول پس از کنار گذاشتن حسین منادی توسط تارتار به عنوان دروازه بان اول برای تیمش بازی می کرد و اولین بازی لیگ برتری خود را با اعتماد سرمربی کنونی تیمش به دست آورده اما عملکرد وی در بازی دیروز باعث ناراحتی تارتار شد و ملوان از نبود فرعباسی ضربه خورد و حالا باید برای کسب سهمیه از لیگ برتر تلاش کند که البته کار راحتی هم در پیش ندارد.

1997