ساعات پرهیاهوی بارسلونا؛ دکو هم در آستانه اخراج قرار دارد!

ساعات پرهیاهوی بارسلونا؛ دکو هم در آستانه اخراج قرار دارد!

پایگاه خبری فوتبالی- در ساعات اخیر اخباری عجیب و غریبی حول باشگاه بارسلونا منتشر شده است و حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که دکو نیز در آستانه خروج از باشگاه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، در 24 ساعت گذشته، اخبار ضدونقیض و البته عجیبی در خصوص آینده نیمکت باشگاه بارسلونا منتشر شد. ژاوی هرناندز که در میانه فصل اعلام کرده بود در پایان فصل از بارسلونا جدا می‌شود، پس از کش‌وقوس‌های فراوان و نشست با مدیریت باشگاه تصمیم گرفت تا حداقل یک فصل دیگر به همکاری‌اش با بارسلونا ادامه دهد.

اما ظاهرا یک مصاحبه خبری همه توافقات را برهم زد. ژاوی هرناندز پیش از تقابل با آلمریا اعلام کرده بود که بارسلونا به علت مشکلات اقتصادی، توانایی رقابت با رئال مادرید و دیگر تیم‌های بزرگ اروپایی را ندارد. ظاهرا این صحبت‌ها چندان برای خوان لاپورتا خوشایند نبود و مدیر بارسلونا تصمیم گرفته تا سرمربی تیمش را در پایان فصل اخراج کند.

حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که تغییرات در همین حد باقی نخواهد ماند. دکو، مدیرورزشی پرتغالی بارسلونا که اخیرا تحت انتقادات زیادی قرار گرفته بود نیز به درب‌های خروج از باشگاه نزدیک است. به نقل از الچیرینگیتو، دکو در آینده‌ای نزدیک اخراج می‌شود و فرد جدیدی مسئولیت مدیریت ورزشی بارسا را بر عهده می‌گیرد.

این در حالی است که خود لاپورتا هم ممکن است در هفته‌های آتی رای عدم اعتماد بگیرد و از مدیریت باشگاه بارسلونا عزل شود. باید دید این روزهای پرهیاهو برای بارسلونا و هوادارانش چگونه سپری خواهد شد؟ خبرگزاری‌ها اعتقاد دارند تغییرات زیادی برای باشگاه اسپانیایی در راه است.

1428