سیدعلی: در کیف سیستم رادیویی برایم سکه گذاشته بودند!

سیدعلی: در کیف سیستم رادیویی برایم سکه گذاشته بودند!

پایگاه خبری فوتبالی - داور بازنشسته فوتبال ایران از پیشنهاد سکه به وی در زمان قضاوتش پرده برداشت.

به گزارش فوتبالی، سیدمهدی سیدعلی داور بازنشسته فوتبال ایران است که امروز در گفت و‌ گو با پیمان یوسفی در برنامه ورزش و مردم، جزئیات ماجرای پیشنهاد سکه به خود را بیان کرده است. البته این داور سابق مدعی است این موضوع برای سال ۱۳۹۹ است و مربوط به باشگاه مس رفسنجان هم نمی‌شود.

سیدعلی می‌گوید ساعاتی قبل از مسابقه به وی از لابی هتل زنگ زده‌اند که رئیس هیات فوتبال آن استان می‌خواهد برای شما سیستم رادیویی را بیاورد که سیدعلی گفته کمی بعد به لابی آمده و تحویل می‌گیرد که فرد مذکور به دلیل جلوگیری از اتلاف وقت خواسته خود به اتاق برود.

داور بازنشسته فوتبال ایران می‌گوید آن مسابقه برای تیم آن استان که در معرض سقوط بوده، اهمیت داشته و فرد مذکور از وی درخواست کمک کرده که این داور نپذیرفته است اما سیدعلی مدعی است پس از ترک اتاق توسط فرد اشاره شده، او کیف سیستم رادیویی‌ را باز می‌کند و چند سکه درون آن می‌بیند.

سیدعلی می‌گوید بلافاصله با لابی تماس گرفته و از فرد مذکور خواسته برگردد تا سکه‌ها را برگرداند و این کار را انجام داده و به نهادهای مربوطه در فدراسیون هم گزارش داده که در نهایت آن فرد از سمت خود پس از چند روز استعفا داده است و‌ طبق اعلام سیدعلی این فرد در حال حاضر سمتی در فوتبال ایران ندارد.

1997