علی رغم قهرمانی کوپا ایتالیا ؛ داستان آلگری و یوونتوس تمام شده است

علی رغم قهرمانی کوپا ایتالیا ؛ داستان آلگری و یوونتوس تمام شده است

پایگاه خبری فوتبالی- داستان حضور ماسیمیلیانو آلگری روی نیمکت یوونتوس با وجود قهرمانی در کوپا ایتالیا به پایان خود رسیده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر گاتزتا دلا اسپورت قصه همکاری باشگاه یوونتوس و ماسیمیلیانو آلگری به نظر تمام شده است زیرا او فصل آینده سرمربی این تیم نخواهد بود. تنها جزئیاتی که باید مشخص شود این است که بیانکونری تصمیم دارد آلگری را از همین حالا اخراج کند یا تا 10 روز دیگر این مربی روی نیمکت بانوی پیر باقی خواهد ماند.

برکناری آلگری، از ماه فوریه در دستور کار مدیران باشگاه یوونتوس بود و قهرمانی کوپا ایتالیا تاثیری در این تصمیم گیری نداشته است! به نظر می رسد در حال حاضر گزینه اصلی یوونتوس به‌ عنوان سرمربی جدید، تیاگو موتا است. پیشنهاد یوونتوس به این سرمربی، یک قرارداد ۳ ساله تا ژوئن ۲۰۲۷ خواهد بود اما به جز یوونتوس باشگاه میلان هم با این مربی مذاکره کرده است.

مربی موفق باشگاه بولونیا هنوز تیم آینده خود را مشخص نکرده و باید دید حضور روی نیمکت چه تیمی را ترجیح خواهد داد. آلگری در دومین مقطع حضور روی نیمکت یوونتوس دوران موفقی را خصوصا در فصل اخیر سپری نکرد و به مشکلاتی با کادر مدیریتی باشگاه ایتالیایی نیز برخورد کرده بود.

۱۰۰۹