اختصاصی فوتبالی؛ استعفایی از جنس برکناری برای سهیل مهدی و خداداد افشاریان

اختصاصی فوتبالی؛ استعفایی از جنس برکناری برای سهیل مهدی و خداداد افشاریان

پایگاه خبری فوتبال- دو تن از مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال دقایقی پیش از سمت خودشان استعفا دادند.

 به گزارش فوتبالی، از چند روز پیش بود که ابعاد تازه‌ای از پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان که مربوط به سال 1400 بود افشا شد. بعد از افشای این اطلاعات، مشخص شد که چند نفر از مدیران سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و یکی از فعالان رسانه‌ای برای پاسخگویی درباره این فساد به دادگاهی در شهر کرمان احضار شده‌اند.

از همان روزها مشخص بود که این ماجرا قربانیان زیادی خواهد گرفت. حالا فوتبالی که به عنوان اولین رسانه این پرونده را باز کرد، خبردار شده است که دو نفر از مدیران ارشد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از سمت خودشان استعفا کرده‌اند. البته به نظر می‌رسد این استعفای این دو نفر خیلی هم شبیه استعفا نبوده است و بیشتر به برکناری شباهت داشته است. در واقع آنها برکنار شده‌اند اما به آنها گفته شده که خودشان شخصا استفعا بدهند.

سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ و همچنین خداداد افشاریان رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال کسانی هستند که از سمت خودشان در این دو نهاد استعفا داده‌اند. بدون شک این اقدام آنها مربوط به همین پرونده باشگاه مس رفسنجان است.

چند روز پیش بود که برخی رسانه‌ها از استعفای سهیل مهدی خبر داده بودند اما فوتبالی همان روز پس از مصاحبه کوتاه با سهیل مهدی این خبر را تکذیب کرد. حالا اما سهیل مهدی و خداداد افشاریان استعفا داده‌اند. حالا باید منتظر اتفاقات دیگری هم در همین رابطه باشیم. چون این ماجرا به استعفای این دو نفر محدود نخواهد بود.

1359