اینتر در پی جذب کاپیتان باتجربه رئال مادرید

اینتر در پی جذب کاپیتان باتجربه رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- ناچو فرناندز، کاپیتان اسپانیایی باشگاه رئال مادرید تصمیم دارد تا در پایان فصل از تیمش جدا شود و اینتر یکی از باشگاه‌هایی است که خواهان به خدمت گرفتن او است.

به گزارش فوتبالی، یکی از وفادارترین بازیکنان چند سال اخیر رئال مادرید، ناچو فرناندز بوده است. بازیکنی که نیمکت‌نشینی در رئال مادرید را به حضور در ترکیب اصلی تیم‌های دیگر ترجیح داد و تصمیم گرفت پای عشقش به باشگاه مادریدی بماند. او در این فصل کاپیتان اول تیمش بود و شانس این را دارد تا در پایان فصل جام قهرمانی لالیگا و شاید جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرد.

قرارداد ناچو در پایان فصل با رئال مادرید به پایان می‌رسد و خبری هم از مذاکره برای تمدید قرارداد نیست. مدیران باشگاه رئال مادرید تمایلی به تمدید قرارداد با مدافع باتجربه تیمشان ندارند و احتمالا در هفته‌های آینده خبر جدایی این بازیکن از جمع سفیدهای چامارتین رسما اعلام خواهد شد.

یکی از باشگاه‌هایی که شرایط جذب ناچو فرناندز را زیر نظر دارد، اینتر میلان است. نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا و قهرمان فصل جاری سری آ، می‌خواهد یک جانشین مناسب برای فرانچسکو آچربی جذب کند، یک مدافع باتجربه که مانند آچربی قدرت رهبری خط دفاعی را داشته باشد.

به نقل از نشریه اسپانیایی مارکا، مدیران اینتر قصد دارند در پایان فصل به صورت جدی به سراغ خرید ناچو فرناندز بروند. ناچو یک بازیکن باتجربه است که خریدش هزینه‌ای برای اینتر میلان نخواهد داشت. رافائل واران یکی دیگر از گزینه‌های باشگاه اینتر برای تقویت خط دفاعی است.

1428