تراکتور بعد از خمز؛ حال حسین‌زاده و صفا خوب است!

تراکتور بعد از خمز؛ حال حسین‌زاده و صفا خوب است!

پایگاه خبری فوتبالی- تراکتور بعد از جدایی پاکو خمز و حضور حمید مطهری روی نیمکت این تیم حال و هوای متفاوتی پیدا کرده است. بازیکنان این تیم ظاهرا روحیه بهتری پیدا کرده‌اند و نتایجی که تراکتور بعد از آمدن مطهری گرفته است این موضوع را تایید می‌کند.

به گزارش فوتبالی، خمز بعد از باخت تراکتور مقابل نساجی از تبریز رفت و مطهری جانشین او شد. او در اولین حضورش روی نیمکت تراکتور موفق  شد ذوب آهن را در جام حذفی ببرد و به مرحله بعدی برسد. این تیم امروز در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مس رفسنجان قرار خواهد گرفت.

در لیگ هم تراکتور ابتدا مقابل استقلال به تساوی بدون گل رسید و سپس مقابل تیم‌های فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان با دو گل پیروز شد. این نتایج باعث شد فاصله تراکتور با سپاهان به یک امتیاز برسد و تی‌تی‌ها برای رسیدن به جایگاه سوم امیدوارتر شوند. 

در این بین بازیکنان هم اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده‌اند. بیشتر به هم نزدیک‌ شده‌اند و این را می‌شود از عکس‌هایی که در صفحات اجتماعی خودشان منتشر می‌کنند فهمید. امیر حسین حسین‌زاده که در ابتدای فصل با سر و صدای زیادی به تراکتور پیوست هنوز نتوانسته انتظارات هواداران این تیم را برآورده کند. او تصویری از خودش در کنار صفا هادی هافبک عراقی تراکتور منتشر کرده است که هر دو نفر را بسیار خوشحال و باروحیه نشان می‌دهد. 

1359