شایعات پیرامون نیمکت آث میلان؛ سرمربی سابق رم جدیدترین گزینه روسونری

شایعات پیرامون نیمکت آث میلان؛ سرمربی سابق رم جدیدترین گزینه روسونری

پایگاه خبری فوتبالی- پائولو فونسکا سرمربی حال حاضر لیل که سابقه حضور بر روی نیمکت رم و پورتو را نیز دارد جدیدترین گزینه میلان برای هدایت این تیم در فصل آینده است.

به گزارش فوتبالی، با نزدیک شدن به پایان فصل و قطع همکاری بین استفانو پیولی و میلان، این باشگاه به دنبال جذب یک سرمربی جدید در بازار است و از پائولو فونسکا سرمربی حال حاضر لیل و سابق رم، شاختار، براگا و پورتو به عنوان جدیدترین گزینه میلان نام برده می‌شود.

به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، در حال حاضر پائولو فونسکا یکی از گزینه‌های اصلی نیمکت میلان است. مارسلو گایاردو سرمربی الاتحاد و سرخیو کونسیسائو سرمربی پورتو گزینه‌های بعدی در صورت عدم توافق با فونسکا هستند.

به گفته‌ی نشریه DAZN، در ساعات اخیر تماس‌های جدیدی بین سران آث میلان و پائولو فونسکا برقرار شده است. سرمربی پرتغالی در حالی که منتظر تماس روسونری بود، عمدا پاسخ خود به تیم مارسی که یکی دیگر از تیم‌های خواهان اوست را به تعویق انداخته است.

فونسکا در لیل عملکرد بسیار درخشانی نداشته است و در ۸۹ بازی که هدایت این تیم را به عهده داشته آمار ۴۵ برد، ۲۵ مساوی و ۱۹ باخت ثبت کرده و موفق به کسب جام با این تیم نشده است که همین موضوع باعث می‌شود هواداران روسونری او را به عنوان یک سرمربی بزرگ تلقی نکنند. 

اما این سرمربی ۵۱ ساله پرتغالی در اوکراین عملکرد درخشانی داشته و با تیم شاختار دونتسک ۷ جام کسب کرده که ۳ تای آن جام لیگ برتر اوکراین بوده است.

۱۴۲۸