سرمربی تیم ملی آلمان دلیل دعوت نکردن ستاره‌های بوندسلیگا را توضیح داد

سرمربی تیم ملی آلمان دلیل دعوت نکردن ستاره‌های بوندسلیگا را توضیح داد

پایگاه خبری فوتبالی- لیست بازیکنان تیم ملی آلمان برای رقابت‌های یورو 2024 اعلام شد و نام دو بازیکن سرشناس آلمانی یعنی لئون گورتزکا و متس هولمز در بین بازیکنان به چشم نمی‌خورد.

به گزارش فوتبالی، حدودا یک ماه دیگر، رقابت‌های یورو 2024 با حضور 24 تیم برتر قاره سبز در آلمان آغاز می‌شود. دو تیم آلمان و اسکاتلند در دیدار افتتاحیه به مصاف همدیگر خواهند رفت. ژرمن‌ها انتظار دارند تا در تورنمنتی که میزبان هستند بهترین نتیجه را به دست بیاورند و این رقابت‌ها برای مردم آلمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

یولیان ناگلزمن، سرمربی جوان مانشافت نیز توانست تیم ملی آلمان را در مسیر درستی قرار دهد. او پس از هانسی فلیک هدایت تیم ملی آلمان را بر عهده گرفت. نتایج تیم ملی آلمان در ماه‌های اخیر نشان از پیشرفت این تیم زیر نظر ناگلزمن دارد و باید دید آیا آن‌ها در جام ملت‌های اروپا هم می‌توانند به روند خوب خود ادامه دهند یا خیر؟

امروز به طور رسمی از لیست بازیکنان تیم ملی آلمان برای حضور در یورو 2024 رونمایی شد. همانطور که در روزهای اخیر خبرگزاری‌ها اعلام کرده بودند، خبری از متس هوملز و لئون گورتزکا نیست و این دو بازیکن باید رقابت‌های جام ملت‌های اروپا را از خانه تماشا کنند.

یولیان ناگلزمن در این باره گفت: «با هر دو بازیکن صحبت‌های زیادی انجام دادم. آن‌ها احساس ناامیدی دارند و من این را درک می‌کنم. بحث جذابی نبود، این‌گونه مکالمات را دوست ندارم. به‌عنوان مربی دوست دارید همه بازیکنان را دعوت کنید، اما باید تصمیمی را می‌گرفتم که به نفع تیم بود.»

1428