اللهیار از مدل جدید موهایش رونمایی کرد! (عکس)

اللهیار از مدل جدید موهایش رونمایی کرد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن ایرانی وسترلو بلژیک عکس‌هایی با استایل جدید از خودش منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، اللهیار صیادمنش که این روزها آن فروغ و درخشش سابق را ندارد و از روزهاید آرمانی‌اش فاصله گرفته است در صفحه حساب اینستاگرامی‌اش عکس‌هایی جدید از خودش منتشر کرد.

به نظر می‌رسد این جوان با استعداد این روزها بیشتر از آن که به کار اصلی‌اش یعنی تمرین و باز هم تمرین بپردازد به دنبال کارهای دیگری است. از همین تصاویر هم می‌شود حدس زد که چرا اللهیار مثل سابق درخشان ظاهر نمی‌شود.

حدود یک سال پیش بود که برخی رسانه‌ها از آمادگی یک تیم بالای جدولی لیگ برتر انگلیس برای جذب صیادمنش خبر داده بودند. گفته می‌شد این تیم آرسنال است که خواهان جذب ملی‌پوش ایرانی هال سیتی است. اما این اتفاق هرگز نیفتاد و هال سیتی این بازیکن را به تیم وسترلوی بلژیک فروخت. 

اما اللهیار در این تیم هم نتوانست خودش را نشان بدهد و همچنان روی ریل سقوط قدم زد. وسترلو بعد از این که در جدول 16 تیمی ژوپیلرلیگ یازدهم شد به همراه تیم‌های هفتم تا دوازدهم وارد یک رقابت 6 تیمه شد. اما در این جدول با 3 تساوی و 4 شکست در رده آخر قرار گرفت. 

نمایش ضعیف اللهیار در یکی دو فصل اخیر باعث شده او از ویترین استعدادهای فوتبال ایران خارج شود. او شاید باید تغییر رویه بدهد و تمرکز بیشتری روی فوتبالش بگذارد تا از این وضعیت خارج شود.

1359