حمایت سرمربی آرژانتینی از عملکرد دو بازیکن چلسی

حمایت سرمربی آرژانتینی از عملکرد دو بازیکن چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- مائوریسیو پوچتینو سرمربی چلسی در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل برایتون در مورد مویزس کایسدو و نیکولاس جکسون صحبت کرد و عملکرد آن‌ها را تحسین کرد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی آرژانتینی آبی‌های لندن در مورد عملکرد دو بازیکن تیمش مویزس کایسدو و نیکولاس جکسون در این فصل صحبت کرد و ضمن حمایت از عملکرد دو بازیکن از بازی آن‌ها تمجید هم کرد. کایسدو و جکسون هر دو از خرید‌های تابستانی چلسی بودند و در مقطعی از فصل بدلیل عملکرد نه چندان خوب، زیر فشار هواداران بودند.

پوچتینو در مورد کایسدو گفت: به شخصه از او انتظار بیشتری دارم با وجود اینکه اکثر مواقع عملکرد خوبی دارد. شک ندارم که فصل آینده او خیلی بهتر خواهد شد. او می‌داند که بازی برای این باشگاه به چه معناست و حالا همه فشارها از بین رفته است. تمامی اعضای تیم به راه و هدفی که ما برای آن کار می‌کنیم اعتقاد دارند و این فوق العاده است. کایسدو یکی از بازیکنانی است که هنوز پتانسیل برای بهتر شدن را دارد.

سرمربی آرژانتینی در ادامه از نیکولاس جکسون مهاجم سنگالی چلسی تمجید کرد و گفت: من معتقدم که نیکو می تواند مهاجم بسیار بسیار خوبی بشود. او کاملا مستحق برخی از انتقادها بود چون موقعیت‌های بزرگی را از دست می‌داد. اما حالا بحث سر استعداد و ظرفیت پیشرفت یک بازیکن است. نیکو توانایی تبدیل شدن به یک بازیکن فوق ستاره را دارد.

او در ادامه گفت: مردم خیلی آسان از دست برخی از بازیکنان به دلیل از دست دادن یک فرصت ناراحت می‌شوند. در این مورد به شکل قطعی نباید بگوییم حق با هواداران است و نابود کردن بازیکن برای ما آسان است. زمانیکه یک بازیکن لیاقت دارد ما باید از او حمایت کنیم و من همیشه نیکو را حمایت خواهم کرد.

۱۴۲۸