عکس؛ عصبانیت لواندوفسکی به خاطر دیر آمدن بازیکنان بارسلونا به تمرین

عکس؛ عصبانیت لواندوفسکی به خاطر دیر آمدن بازیکنان بارسلونا به تمرین

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که در مقطع کنونی که مقطع آخر فصل است، بازیکنان بارسلونا دیگر انگیزه خاصی ندارد و سر وقت و به طور دقیق بر سر تمرینات حاضر نمی شوند.

به گزارش فوتبالی ، تمرین امروز بارسلونا حاشیه هایی داشت. یکی از این حاشیه ها این بود که رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بارسلونا زود تر از سایر بازیکنان به زمین تمرینی بارسلونا رفت. لواندوفسکی به کار با توپ و تمرین کردن مشغول شد. پس از دقایقی او از این کار خسته شد و از این که بازیکنان بارسلونا هنوز بر سر تمرین نیامده اند و دیر کرده اند عصبانی شد.

لواندوفسکی به سراغ یکی از اعضای کادر فنی بارسلونا رفت و این موضوع را به او گفت. مهاجم لهستانی با عصبانیت به دست خود و جای ساعت مچی اشاره کرد و به این ترتیب از کادر فنی بارسلونا و اعضای این تیم به خاطر دیر آمدن بازیکنان انتقاد کرد.

بارسلونا پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه قرار است که به مصاف آلمریا برود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. بارسا تنها سه بازی تا پایان فصل دارد که این سه بازی مقابل آلمریا، رایو وایکانو و سویا هستند. هدف بارسا تا پایان فصل حفظ جایگاه دوم است. این تیم دیگر فصل جاری را بدون جام تمام کرده است.

1471