عکس؛ تفاوت رفتار بازیکن تاتنهام با هواداران این تیم پس از گل خوردن از منچسترسیتی

عکس؛ تفاوت رفتار بازیکن تاتنهام با هواداران این تیم پس از گل خوردن از منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در یک بازی معوقه از هفته سی و چهارم رقابت های لیگ برتر انگلیس، تاتنهام و منچستر سیتی به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچستر سیتی موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، منچستر سیتی و آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس هستند. سیتیزن ها با پیروزی در این بازی مقابل تاتنهام حالا در صدر جدول ایستاده اند و دیگر فاصله زیادی تا قهرمانی در لیگ برتر انگلیس ندارند.

از آن جایی که تاتنهام و آرسنال در شمال لندن دو تیم رقیب هستند و با هم دشمنی هایی دارند، برخی از هواداران تاتنهام از گل خوردن و باخت تیمشان مقابل منچسترسیتی خوشحال شدند چرا که در این صورت آرسنال به احتمال زیاد قهرمان لیگ برتر انگلیس نمی شود.

اما رودریگو بنتانکور بازیکن اروگوئه ای تاتنهام شب گذشته پس از آن که تیمش گل اول را مقابل منچستر سیتی دریافت کرد بسیار عصبانی شد و به نیمکت لگد زد. ارلینگ هالند در دقیقه 51 بازی بود که روی پاس کوین دی بروینه موفق شد دروازه تاتنهام را باز کند. رودریگو بنتانکور در دقیقه 55 از زمین بازی خارج شد و جای خود را به دژان کولوسفسکی داد. بنتانکور پس از خروج از زمین که در فاصله کمی پس از گل منچسترسیتی بود به نیمکت لگد زد و این در حالی بود که برخی از هواداران تاتنهام در آن لحظه در حال خوشحالی کردن بودند.

1471