گزارش هفتگی؛ نگاهی به عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت

گزارش هفتگی؛ نگاهی به عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونرهای فوتبال ایران، در هفته‌ای که گذشت، چه عملکردی داشتند؟

به گزارش فوتبالی، گزارش این هفته را با رقابت های لیگ اروپا آغاز می کنیم. در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، بایرلورکوزن و رم برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت تا با توجه به پیروزی دو بر صفر لورکوزن در خانه حریف، این شاگردان ژاپی آلونسو باشند که با برتری چهار بر دو در مجموع دو دیدار رفت و برگشت راهی دیدار نهایی شوند. سردار آزمون در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در دقیقه 72 تعویض شد. اما در هفته سی و ششم سری آ ایتالیا، رم و آتالانتا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود آتالانتا به پایان رسید. سردار آزمون در این بازی کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۸۶ وارد زمین شد. رم با 60 امتیاز در رده ششم جدول سری آ قرار دارد.

محمد محبی (روستوف)، کسری طاهری (روبین کازان)

روبین کازان و روستوف در غیاب بازیکنان ایرانی خود به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود یاران کسری طاهری به پایان رسید. طاهری در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت و محمد محبی هم به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بود. روبین کازان و روستوف به ترتیب با 41 و 40 امتیاز در رده هفتم و نهم جدول قرار دارند.

سامان قدوس (برنتفورد)

در هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس برنتفورد میهمان بورنموث بود و موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد حریفش عبور کند. سامان قدوس در این بازی فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد. برنتفورد با 39 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد.

عارف غلامی (ویلژ موستار)

ویلژ موستار در حضور کامل عارف غلامی با یک گل شیروکی بریگ را شکست داد. ویلژ موستار تا پایان هفته سی و یکم لیگ برتر بوسنی با 55 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. 

سعید مهری (آپوئل)

آپوئل در هفته دهم گروه قهرمانی لیگ برتر قبرس به مصاف لارناکا رفت و پس از تساوی یک - یک برابر این تیم، توانست عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کند. سعید مهری در این دیدار نیمکت نشین بود.

محمد قربانی (اورنبورگ)

اورنبورگ در هفته بیست و هشتم لیگ برتر روسیه به مصاف لوکوموتیو مسکو رفت و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. محمد قربانی در این دیدار ۶۷ دقیقه در زمین حضور داشت. اورنبورگ با ۲۹ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

علیرضا جهانبخش (فاینورد)

در ادامه هفته سی و سوم لیگ برتر هلند، فاینورد و نایمخن به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه سه بر دو به سود فاینورد به اتمام رسید. علیرضا جهانبخش در دقیقه ۶۷ وارد زمین شد و پاس گل سوم تیمش را ارسال کرد. فاینورد با ۸۱ امتیاز در مکان دوم جدول قرار دارد.

علی علیپور (ژیل ویسنته)

ژیل ویسنته در هفته سی‌وسوم لیگ فوتبال پرتغال در حضور ۶۰ دقیقه‌ای علی علیپور به پیروزی دو بر صفر مقابل فارنسی دست یافت. در این دیدار علیپور از ابتدا به میدان رفت و تا دقیقه ۶۰ بازی کرد و یک پاس گل داد. ژیل ویسنته در حال حاضر با ۳۶ امتیاز در رده یازدهم جدول ایستاده است.

علی کریمی، مجید حسینی (کایسری اسپور)

کایسری اسپور و فنر باغچه در رقابت های سوپر لیگ ترکیه به مصاف هم رفتند که فنر باغچه موفق شد با سه گل پیروز این دیدار شود. علی کریمی و مجید حسینی در این دیدار غایب بودند. کایسری اسپور تا پایان هفته سی و ششم سوپر لیگ ترکیه با 44 امتیاز در رده دوزادهم جدول قرار دارد.

میلاد محمدی (آدانا دمیراسپور)

در یکی دیگر از دیدار های هفته سی و ششم سوپر لیگ ترکیه آدانا دمیراسپور در حضور یک نیمه‌ای میلاد محمدی با نتیجه پر گل شش بر یک مغلوب غازی آنتپ شد. آدانا دمیراسپور با 44 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

مهدی طارمی (پورتو)

پورتو و بوآویشتا از هفته سی‌وسوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر پرتغال مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت این بازی با برتری دو بر یک پورتو به پایان رسید. مهدی طارمی از دقیقه 59 وارد بازی شد و در ثانیه‌های پایانی نیمه دوم گل دوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند. پورتو با این پیروزی ۶۹ امتیازی شد و در رده سوم ایستاد.

سعید عزت اللهی (شباب الاهلی)

در هفته بیست و سوم لیگ امارات، الامارات و شباب الاهلی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه سه بر دو به سود شباب الاهلی به پایان رسید. سعید عزت اللهی در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و ۶۸ دقیقه بازی کرد. شباب الاهلی در جدول رده بندی لیگ برتر امارات با ۴۹ امتیاز دوم است.

احمد نوراللهی (الوحده)

الوصل و الوحده در ادامه هفته بیست و سوم لیگ امارات روز گذشته به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری چهار بر یک یاران احمد نوراللهی به پایان رسید. احمد نوراللهی در این دیدار به طور کامل در زمین حضور داشت و گل های دوم و چهارم تیمش را به ثمر رساند. الوحده با این پیروزی ۴۱ امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت.

2636