بازیکن 24 ساله که قهرمانی در سه لیگ مختلف را تجربه کرده است

بازیکن 24 ساله که قهرمانی در سه لیگ مختلف را تجربه کرده است

پایگاه خبری فوتبالی - براهیم دیاز هافبک هجومی و وینگر رئال مادرید بازیکنی است که قهرمانی در سه لیگ مختلف را تجربه کرده است و در این در حالی است که او در حال حاضر 24 سال سن دارد.

به گزارش فوتبالی ، براهیم دیاز بین سال های 2016 تا 2019 در منچسترسیتی حضور داشته است و در آن سال ها در تیم پپ گواردیولا قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس را تجربه کرده است. او در فصل 2019/20 در رئال مادرید حضور داشت و در تیم زین الدین زیدان قهرمان لالیگا شد. براهیم دیاز بین سال های 2020 تا 2023 در میلان حضور داشت و در این تیم قهرمانی در سری آ ایتالیا را تجربه کرد و حالا در فصل 2023/24 به همراه رئال مادرید قهرمان لالیگا شده است. در حقیقت براهیم دیاز برای دومین بار قهرمانی در لالیگا را تجربه کرده است. این بازیکن به طور کلی چهار بار قهرمان لیگ شده است که این قهرمانی ها در سه لیگ مختلف بوده اند.

در هر صورت باید دید که آینده برای براهیم دیاز به چه شکل رقم می خورد چرا که با آمدن کیلیان امباپه به رئال مادرید و همچنین روی فرم آمدن آردا گولر، جای کمتری برای براهیم دیاز خواهد بود. این بازیکن در این فصل هم یک بازیکن تعویضی برای تیم کارلو آنچلوتی بوده است.

1470