قول هافبک مصدوم به هواداران رئال مادرید: به فینال می‌رسم

قول هافبک مصدوم به هواداران رئال مادرید: به فینال می‌رسم

پایگاه خبری فوتبالی - اورلین شوامنی ستاره رئال مادرید امیدوار است بتواند در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بروسیا دورتموند به میدان برود. 

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته در جریان دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ که با پیروزی دو بر یک لوس بلانکوس همراه بود، اورلین شوامنی هافبک فرانسوی دچار مصدومیت شد و گفته می شود که باید 3 هفته از میادین به دور باشد و بدین ترتیب، کار بسیار سختی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان مقابل بروسیا دورتموند در تاریخ یک ژوئن خواهد داشت، اما خود شوامنی امیدوار است که بتواند به بازی در ورزشگاه ومبلی برسد.

به نقل از سایت گل، اورلین شوامنی در جشن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا با عصا ظاهر شد و به مارکا گفت: "فکر کنم بتوانم به فینال برسم. من آماده خواهم بود."

اورلین شومنی در سال 2022 با رقم 70 میلیون یورو از موناکو به رئال مادرید پیوست و طبق نظر رسانه های اسپانیایی، 20 درصد شانس برای بازی کردن در فینال دارد. اگر شوامنی آماده نباشد، رئال مادرید مشکل بزرگی در خط هافبک خواهد داشت. آن ها قصد دارند تا با پیروزی مقابل دورتموند، به پانزدهمین قهرمانی خود در چمپیونز لیگ دست پیدا کنند. 

4416