دروازه‌بان رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان کیست؟

دروازه‌بان رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید می گوید هنوز هیچ تصمیم درباره دروازه بان این تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا نگرفته نگرفته است.

به گزارش فوتبالی، حدود 2 هفته دیگر تیم های رئال مادرید و بروسیا دورتموند، فینال لیگ قهرمانان اروپا را در استادیوم ومبلی برگزار خواهند کرد. در ابتدای این فصل، کورتوا رباط صلیبی پاره کرد و تا ماه پیش مصدوم بود و حالا کم کم شرایط بازی پیدا کرده و در چند بازی گذشته لوس بلانکوس در لالیگا به میدان رفته و البته قرار است در بازی مقابل آلاوز نیز به جای لونین در درون دروازه قرار بگیرد. 

لونین در غیاب کورتوا عملکرد قابل قبولی از خودش ارائه داده و توانسته به فینال لیگ قهرمانان هم برسد. آنچلوتی درباره دروازه بان اول رئال در فینال گفت: "هدف ما این است که با کامل ترین ترکیب به فینال برسیم. بازیکنانی مثل کورتوا و میلیتائو به دقایق بازی بیشتری نیاز دارند. یک هفته قبل از فینال، ما تصمیم نهایی را خواهیم گرفت. فعلاً در حال بررسی گزینه ها هستیم. کپا و لونین قرار است بازی کنند و کار آسانی نخواهد بود و باید درباره آن فکر کنیم. می دانم شما به چی فکر می کنید. لونین کمک زیادی به ما کرده و لایق بازی کردن در فینال است."

4416