نورِ چشم الوحده؛ نوراللهی مقابل صدرنشین دبل کرد!

نورِ چشم الوحده؛ نوراللهی مقابل صدرنشین دبل کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- احمد نوراللهی در ادامه فصل فوق‌العاده‌اش در الوحده موفق شد دو بار دروازه الوصل را باز کند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در مهم‌ترین بازی این هفته لیگ برتر امارات (ادنوک لیگ) تیم الوصل که با 55 امتیاز در صدر جدول قرار دارد میزبان تیم الوحده بود که از احمد نوراللهی هافبک ایرانی در ترکیبش بهره می‌برد.

در دقیقه 5 داور بازی یک پنالتی برای الوحده گرفت که این پنالتی توسط عمر خریبین تبدیل به گل شد اما بوتیفینی در دقیقه 9 بازی را به تساوی کشاند. ثبت این دو گل در کمتر از 19 دقیقه نشان می‌داد شاهد یک بازی جذاب و شانه به شانه خواهیم بود.

اما برخلاف این تصور، الوحده توانست تا پایان مسابقه 3 گل دیگر هم بزند و بازی حساس دو تیم بالای جدولی را با نتیجه 4 بر یک به سود خودش تمام کند. نوراللهی دو گل در این مسابقه زد تا سهم بزرگی در پیروزی درخشان تیمش داشته باشد. 

او ابتدا در دقیقه 63 و با یک شوت از راه دور که البته  با اشتباه دروازه‌بان الوصل هم همراه بود تیمش را پیش انداخت. سپس در دقیقه 3+90 از داخل محوطه جریمه و با یک چرخش ناگهانی به سمت دروازه با یک شوت زمینی گل چهارم الوحده و گل دوم خودش را زد.

نوراللهی با این دو گل، تعداد گل‌هایش در ادنوک لیگ را به 4 رساند. او در این فصل 8 پاس گل هم در لیگ داده است. هافبک سابق پرسپولیس در 6 بازی که در لیگ‌کاپ انجام داده است هم 4 گل زده و یک پاس گل داده است.

1359