نظر رئیس رئال مادرید درباره آنچلوتی

نظر رئیس رئال مادرید درباره آنچلوتی

پایگاه خبری فوتبالی - فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید به تمجید از کارلو آنچلوتی پرداخت و این سرمربی را یکی از بهترین ها خواند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید تحت هدایت کارلو آنچلوتی در این فصل به موفقیت های زیادی دست یافته است. آن ها علیرغم مصدومیت بازیکنان کلیدی مثل تیبو کورتوا و ادر میلیتائو، قهرمان سوپر کاپ و لالیگا شده اند و به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز راه یافته اند و در آن مرحله باید به مصاف دورتموند بروند. 

فلورنتینو پرز به خبرنگاران گفت: "ما توانستیم به سی و ششمین قهرمانی در لالیگا برسیم و این قهرمانی خیلی خاص است، چون با ارزش های باشگاه به دست آمد. ما در تاریخ 122 ساله باشگاه با احترام، تلاش و بازی جوانمردانه توانستیم به تمامی موفقیت های ممکن دست پیدا کنیم. مشکلات بسیار زیادی در این فصل داشتیم، اما باز هم بر آن ها غلبه کردیم. میلیتائو، کورتوا و آلابا مصدومان مهم ما بودند که هرکدام نقش مهمی در تیم ایفا می کردند. تیم ما عطش زیادی برای قهرمانی و بردن بازی ها از خود نشان داده. کارلو آنچلوتی یک از بزرگ ترین مربیان در تمام تاریخ است و در این فصل نیز این موضوع را ثابت کرده. او با وجود تمامی این مشکلات، تیم را به خوبی رهبری کرده."

4416