طعنه ستاره بایرن مونیخ به داور بازی با رئال مادرید

طعنه ستاره بایرن مونیخ به داور بازی با رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - توماس مولر ستاره باتجربه بایرن مونیخ بعد از پیروزی ربرابر وولفسبورگ به داور دیدار مقابل رئال مادرید طعنه زد.

به گزارش فوتبالی، روز یک شنسه بایرن مونیخ موفق شد با حساب دو بر صفر از سد وولفسبورگ عبور کند. لئون گورتزکا در این بازی، یک گل شبیه به گلی ماتیس دلیخت در بازی چهارشنبه هفته گذشته مقابل رئال مادرید به ثمر رساند، زد، اما این دفعه، داور خط زودتر از موعد پرچمش را بالا نیاورد و اجازه داد تا VAR گل را چک کند و البته گلش نیز سالم اعلام شد. البته در آن بازی، داور بعد از دیدن پرچم کمک داور سوت زد و همچنین بازیکنان رئال مادرید از حرکت ایستادند و در ادامه دلیخت توپ را گل کرد.

حالا توماس مولر که هنوز از اتفاقات هفته گذشته شاکی و عصبانی به نظر می رسد، بعد از این بازی گفت: "این دفعه، کمک داور زود پرچم نزد. نسبت به اتفاقاتی که هفته گذشته در روز چهارشنبه رخ داد، این یک پیشرفت بزرگ محسوب می شود."

بعد از آن صحنه بحث برانگیز و جنجالی در سانتیاگو برنابئو، مولر به خبرنگاران گفته بود: "این اتفاق معمولاً در برنابئو رخ می دهد. این اتفاق چند سال قبل نیز برایم رخ داد. در همان بازی که کریستیانو رونالدو دو گل زد."

4416