نادری: کارت قرمز شجاع ناحق بود، باید بخشیده شود

نادری: کارت قرمز شجاع ناحق بود، باید بخشیده شود

پایگاه خبری فوتبالی - محمد نادری می‌گوید شجاع خلیل زاده به ناحق با کارت قرمز اخراج شده و امیدوار است این کارت قرمز بخشیده شود.

به گزارش فوتبالی، محمد نادری از بازیکنان تاثیرگذار تراکتور بوده که دومین مقطع حضور خود در این تیم را پشت سر می گذارد. دفاع چپ باتجربه ای که اکثراً در سکوت کار خود را پیش می برد و خیال تی‌تی‌ها را در پست مدافع چپ راحت کرده است. مدافع باتجربه کناری پرشورها در گفت و گو با خبرنگار “فوتبالی” درباره شرایط روز تراکتور صحبت های کوتاهی داشته است.

نادری صحبت هایش را با بازی گذشته تیمش مقابل گل گهر آغاز می‌کند: «بازی خوب و درگیرانه ای بود. بازیکنان گل گهر کیفیت خوبی داشتند و برای ما خیلی مهم بود که این بازی را ببریم و به رتبه سوم نزدیک شویم تا به هدفمان که کسب سهمیه آسیایی است، برسیم.»

مدافع باتجربه قرمزها که در صحنه درگیری اتفاق افتاده بین شجاع خلیل زاده و سامان فلاح حضور داشت، این صحنه را چنین شرح می دهد: «من رفته بودم جدا کنم و وقتی بازیکن تیم حریف، بازیکن تیم ما را هل داد کمی ناراحت شدم و بازیکنی نیستم که اهل درگیری باشم. شجاع خلیل زاده بزرگ تر است و دنبال این بود شرایط را آرام کند و واقعاً به ناحق اخراج شد. امیدوارم کارت قرمزی که به ناحق گرفت، بخشیده شود چون این کارت واقعاً منصفانه نبود.»

وی راجع به بازی این هفته تراکتور در جام حذفی هم عنوان داشت: «برنامه ما هم موفقیت در جام حذفی و هم اتمام لیگ برتر در رتبه سوم است. بازی مهمی داریم و می توانیم قهرمان شویم. امیدوارم هواداران حضور پرشوری داشته باشند و تا لحظه آخر بازی از تیم حمایت کنند.»

نادری که در بازی با گل گهر پنالتی دوم تیمش را هم گرفت، درباره عملکرد خود چنین می‌گوید: «هواداران به من همیشه لطف دارند و من قبلاً هم در این تیم دوست داشتنی، بازی کرده ام. همیشه تمام تلاشم این بوده، بهترین خود را بگذارم و البته باید تلاشم را باز هم بیشتر کنم.»

مدافع تراکتور در پایان راجع به عملکرد حسین پورحمیدی در بازی جام حذفی با ذوب آهن و نقش ویژه وی در بازی پیش رو هم اظهار داشت: «پورحمیدی بازیکنی باکیفیت و پنالتی گیر فوق العاده ای است و امیدوارم این بازی هم موفق باشد.»

1997