تصمیم نهایی بارسلونا: جدایی مهاجم گرانقیمت قطعی شد

تصمیم نهایی بارسلونا: جدایی مهاجم گرانقیمت قطعی شد

پایگاه خبری فوتبالی - کمیته ورزشی بارسلونا تصمیم گرفت که ویتور روکه بخشی از این تیم در فصل 25-2024 نباشد.

به گزارش فوتبالی، رادیو کادناسر کاتالونیا گزارش داده است که دکو که خودش شخصا خرید روکه را از تابستان به زمستان جلو انداخته بود، درها را به روی جدایی این بازیکن باز کرده است.

بارسلونا برای خرید روکه 31+30 میلیون یورو به پارانائنزه پرداخته است. در حقیقت این بازیکن 18 ساله قرار بود که به یکی از ستارگان بارسلونا تبدیل وشد اما عملکرد خوبی نداشته است. بارسلونا به آندره کوری وکیل این بازیکن اعلام کرده است که روکه فصل آینده جایی در ترکیب بارسلونا نخواهد داشت.

بارسلونا ترجیح می دهد که مهاجم برزیلی به صورت قرضی جدا شود تا درها به روی بازگشتش در آینده باز شود اما وکیل این بازیکن فقط به دنبال جدایی قطعی است. 

روکه در زمستان به بارسلونا ملحق شد که در این فصل فقط 310 دقیقه بازی کرده و نتوانسته انتظارات را برآورده سازد. ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا علاقه ای به او ندارد و به نظر می رسد که مهاجم برزیلی چاره ای جز جدایی نخواهد داشت. 

بارسلونا با جدایی احتمالی روکه باید به دنبال خرید رقیب یا  ذخیره برای روبرت لواندوفسکی باشد.  بارسایی ها حساب ویژه ای روی این مهاجم باز کرده بودند و به همین خاطر سرمایه گذاری قابل توجهی برای خرید او انجام داده بودند.

4125