حمله شدید بازیکن اسبق فوتبال آلمان به هری کین

حمله شدید بازیکن اسبق فوتبال آلمان به هری کین

پایگاه خبری فوتبالی - دتمار هامان بازیکن سابق تیم ملی آلمان به انتقاد از هری کین پرداخت.

به گزارش فوتبالی، هری کین فصل خوبی در بایرن مونیخ داشت اما نتوانست باواریایی ها را از فصلی بدون جام نجات بدهد. هامان در حمله به هری کین گفت:" او چند جام برده است؟ سوال این است که آیا اگر ماتیس تل به جای او بازی می کرد، نتایج بهتری کسب می کردیم؟ آیا داشتن او مفهومی دارد؟ بهتر نخواهیم بود اگر صد میلیون یورویی که برایش پرداختیم را در بانک قرار بدهیم و او به انگلیس برگردد؟"

بازیکن اسبق لیورپول از کین به خاطر خروج از زمین مقابل رئال مادرید در برنابئو انتقاد کرد و بیان کرد:" کین درخواست تعویض را داد چرا که حس می کرد که کمرش درد می کند، آن هم در حالی که 80 دقیقه از بازی گذشته بود. هرگز ندیده بودم که چنین اتفاقی برای یک بازیکن رخ بدهد. او باعث افزایش فروش پیراهن شده و این طبیعی است، ستاره ای بوده که در تابستان خریده شده است."

هامان همچنین کین را با ستارگان دیگر فوتبال آلمان مقایسه کرد:" هالند رفت و گفتیم "دورتموند ویران می شود." اما سال بعدش در آستانه قهرمانی بوندسلیگا بودند. بلینگام رفت و همه گفتند:" چطور می توان از این بحران عبور کرد؟" اما حالا به فینال چمپیونزلیگ رسیدند. وقتی قید ستارگانت را بزنی، هیچ اتفاقی رخ نمی دهد."

4125