عکس؛ وقتی مدافع رئال مادرید با مهاجم دورتموند هم‌تیمی بود

عکس؛ وقتی مدافع رئال مادرید با مهاجم دورتموند هم‌تیمی بود

پایگاه خبری فوتبالی - در فینال این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قرار است که رئال مادرید و بروسیا دورتموند به مصاف هم بروند و باید دید که در این بازی چه نتیجه ای به دست می آید و در نهایت کدام تیم جام قهرمانی را بالای سر می برد.

به گزارش فوتبالی ، فینال لیگ قهرمانان اروپا، شنبه دوازدهم خرداد ماه برگزار می شود. در این بازی به احتمال زیاد آنتونیو رودیگر در خط دفاعی رئال مادرید قرار می گیرد و از سوی دیگر نیکلاس فولکروگ در خط حمله بروسیا دورتموند قرار خواهد گرفت. آنتونیو رودیگر و نیکلاس فولکروگ هر دو سی و یک سال سن دارند و روزگاری با هم هم‌تیمی بوده اند.

در حقیقت رودیگر و فولکروگ در تیم ملی جوانان آلمان با هم هم‌تیمی بودند. این عکس مربوط به سال 2011 میلادی است. در آن زمان رودیگر و فولکروگ در رده های سنی پایین تر تیم ملی آلمان در کنار هم حضور داشته اند و حالا رویارویی این دو بازیکن آلمانی در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل 2023/24 دیدنی و جالب خواهد بود.

رودیگر به دنبال دومین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا است چرا که در فصل 2020/21 به همراه چلسی قهرمانی در این رقابت ها را تجربه کرده است.

1471