باورنکردنی: بازیکن سابق بارسلونا با تیم رومانیایی قرارداد بست و برادر دوقلویش را جای خودش فرستاد!

باورنکردنی: بازیکن سابق بارسلونا با تیم رومانیایی قرارداد بست و برادر دوقلویش را جای خودش فرستاد!

پایگاه خبری فوتبالی - یک بازیکن سابق بارسلونا به نظر می رسد که اتفاقی باورنکردنی را در لیگ فوتبال رومانی رقم زده است.

به گزارش فوتبالی، گزارشات حاکی از آن است که "ادگار یه" که سه فصل در َآکادمی بارسلونا حضور داشت و به تیم بزرگسالان هم رسید، مورد بازجویی و تحقیق قرار گرفته است چرا که به نظر می رسد که در پنج تا از بازیهای دینامو بخارست، برادر دوقلویش ادلینو را به جای خودش به درون زمین فرستاده است!

ادگار یه در ماه فوریه با دینامو بخارست به عنوان بازیکن آزاد قرارداد بست اما به نظر می رسد که برادر دوقلویش را به جای خودش به تیم رومانیایی فرستاده است. تردیدها وقتی شروع شد که نزدیکان این بازیکن شک کردند که چرا او فقط به زبان پرتغالی صحبت می کند آن هم در حالی که پس از حضور در اسپانیا، فرانسه، هلند و ترکیه باید به زبان های دیگری هم تسلط پیدا می کرد. بعد از آن باشگاه دینامو از این بازیکن خواست که گواهینامه اش را به آنها بدهد تا خودرویی را از جانب اسپانسر باشگاه به او هدیه بدهند و این بازیکن مخالفت کرد. واقع ادلینو نمی خواسته که لو برود که به جای برادرش ادگار با این تیم قرارداد بسته و به همین خاطر گواهینامه اش را به آنها نداده است. از سویی با وجود آن که ادگار در سال 2022 به علت مصدومیت رباط صلیبی تحت عمل جراحی قرار گرفت، روی زانوی برادرش ادلینو هیچ جای زخمی وجود نداشت!

به نظر می رسد که ادگار تصمیم گرفته که برادرش ادلینو را به جای خودش به باشگاه دینامو بخارست بفرستد. ادلینو در آکادمی اسپورتینگ حضور داشت و پس از دورانی ناموفق در ماه ژانویه قراردادش را با باشگاه لوچویا در لیگ لهستان فسخ کرده بود. 

در صورتی که چنین اتفاقی محرز شود، دینامو بخارست ممکن است که با کسر هشت امتیاز مواجه شود. 

4125