انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال به کجا رسید؟

انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال به کجا رسید؟

پایگاه خبری فوتبالی- دبیر فدراسیون بسکتبال در مورد آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی به صحبت پرداخت.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون بسکتبال این روزها در تکاپوی انتخاب سرمربی تیم ملی است و از آنجا که اختیار به کمیته فنی داده شده است، این کمیته در نهایت از بین گزینه‌ها به 4 مربی (2 خارجی و 2 ایران) رسید و قرار است پس از پایان مسابقات لیگ برتر گزینه نهایی معرفی شود.

محسن معزی فر، دبیر فدراسیون بسکتبال در مورد آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی به فارس گفت: فدراسیون تمام اختیارات را به کمیته فنی داده و آنها در نهایت به 4 گزینه رسیدند و حالا از میان آنها هم یک نفر را انتخاب خواهند کرد. با گزینه های خارجی در حال مذاکره هستیم و با مربیان داخلی هم با توجه به حساسیت لیگ برتر پس از پایان مسابقات صحبت خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه نظر خود فدراسیون روی گزینه داخلی است یا خارجی گفت: همه چیز به شرایط بستگی دارد. باید ببنییم انتخاب کدام گزینه به سود بسکتبال ایران خواهد بود. موضوع مالی، مسابقات و رقم‌های قرارداد هم مهم هستند.

دبیر فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در این زمینه کمک خواهند کرد یا خیر، عنوان کرد: آنها همیشه کمک حال بسکتبال هستند و امیدواریم در این زمینه نیز حمایت کنند.

رادوان تریفانوویچ» مربی ۵۴ ساله اهل اسلوونی و «مارکو راموندینو» از ایتالیا که ۴۳ ساله است، گزینه‌های خارجی برای حضور در راس تیم ملی بسکتبال هستند.

از مصطفی هاشمی و مهران شاهین‎طبع هم به عنوان گزینه های داخلی یاد می‌شود.

2636