وزیر ورزش و جوانان از اصلاح پاداش ملی‌پوشان خبر داد

وزیر ورزش و جوانان از اصلاح پاداش ملی‌پوشان خبر داد

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس کمیته فوتبال ساحلی ایران با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان از اصلاح پاداش ملی‌پوشان خبر داد، گفت: ایشان  از بابت قهرمانی بازی‌های آسیا نیز به ملی‌پوشان ساحلی قول پاداشی در خور شان آنها داد.

به گزارش فوتبالی، امیر حسین محتشم رئیس کمیته فوتبال ساحلی ایران و رییس هیات فوتبال استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر، اظهار داشت: تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان ورزش ایران با حضور رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون‌ها و چهره‌های ورزش کشور در سالن سران اجلاس برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم از هزار و ۵۱۷ نفر از ورزشکاران المپیک، قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا و مدال‌آوران پارالمپیکی تجلیل به عمل آمد.

محتشم ابراز داشت: امیدواریم این روند هر روز بهتر و پویاتر شده و بتواند ملی‌پوشان و مدال‌آوران را نیز در جهت برافراشتن پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران در میادین بین‌المللی  تشویق و ترغیب نماید.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی ایران گفت: وزیر ورزش و جوانان از اصلاح پاداش ملی‌پوشان خبر دادند و از بابت قهرمانی بازی‌های آسیا نیز به ملی‌پوشان ساحلی قول پاداشی در خور شان ایشان دادند. 

محتشم افزود: تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران، نشانگر اراده راسخ دولت سیزدهم برای توجه به قهرمانان و حل مشکلات و چالش‌های آنان است.

وی بیان کرد: جامعه ورزش، قدردان این مهربانی و حضور است و باید اذعان داشت که این سطح از حمایت و همراهیِ عالی‌ترین مقام اجرایی کشور با این قشرِ تأثیرگذار، هرگز در تاریخ ورزش کشور سابقه نداشته است. 

رئیس کمیته فوتبال ساحلی ایران افزود:  این قهرمانان، شیرزنان و شیرمردانی از جنس شجاعت و پایمردی‌اند که با وجود کمبودها و مشکلات، لحظه‌ای از تلاش برای افتخارآفرینی و شاد کردن دل مردم دست نکشیدند و هرگز دست نخواهند کشید. 

محتشم افزود: تلاش آنان مجاهدتی است که به فرموده امام راحل (ره)؛ اجرش کمتر از اجر رزمندگان نیست.

2636