ادعای جنجالی فریادشیران درباره سپاهان؛ آپشن ۶۰ میلیاردی برخی بازیکنان سپاهان منجر به کم‌کاری دیگر بازیکنان شد!

ادعای جنجالی فریادشیران درباره سپاهان؛ آپشن ۶۰ میلیاردی برخی بازیکنان سپاهان منجر به کم‌کاری دیگر بازیکنان شد!

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت فوتبال ایران یک شب طوفانی و پر از جنجال را در تلویزیون خلق کرد.

به گزارش فوتبالی، نادر فریادشیران پیشکسوت فوتبال ایران ساعاتی پیش مهمان برنامه مجله فوتبال شبکه خبر بود در این گفت‌وگو افشاگری‌های عجیب و جنجالی کرد که برخی از این ادعاها به شدت حیرت اهالی فوتبال را برانگیخته است.

او تقریبا درباره همه مواردی که شامل فساد می‌شود صحبت کرد. از باشگاه لیگ برتری مس رفسنجان که این روزها در صدر اخبار است بگیرید تا داوری و دلالی و ماجراهایی که حتی به صورت مستقیم و غیرمستقیم به تیم ملی فوتبال ایران هم مربوط می‌شود.

اما یکی از عجیب‌ترین ادعاهایی که او مطرح کرد درباره باشگاه سپاهان بود. فریادشیران با مطرح کردن این سوال که «چرا تیم سپاهان در 9 بازی، هشت بار باخت؟» گفت: «چرا از قرارداد چند بازیکن سپاهان شصت میلیارد تومان به زور و فشار کم کردند؟ فکر می‌کنید چرا؟ چون وقتی مدافع یا بازیکنان می‌دیدند که فلان بازیکن و دروازه‌بان تیم بیش از صد میلیارد تومان می‌گیرد و او 15 میلیارد تومان، برای تیم بازی نمی‌کردند تا دروازه‌بان گل بخورد!»

فریادشیران در ادامه به شیوه اداره مالی فوتبال در ایران انتقاد کرد و گفت: «با این روش فوتبال گران می‌شود و بخش خصوصی به همین راحتی وارد نمی‌شود. پیامد ماجرای مس رفسنجان باشگاه‌هایی مثل سپاهان، ذوب‌آهن، گل‌گهر، مس کرمان، شمس آذر و آلومینیوم است که این اتفاقات ممکن است در آن باشگاه‌ها رخ داده باشد.» 

1359