سرمربی ایتالیایی برایتون، گزینه مورد علاقه مدیر ورزشی بایرن مونیخ

سرمربی ایتالیایی برایتون، گزینه مورد علاقه مدیر ورزشی بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران بایرن مونیخ هنوز برای گزینه جانشینی توماس توخل به نتیجه نرسیدند و گفته می‌شود روبرتو دی زربی تبدیل به انتخاب اصلی آن‌ها شده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از تیم‌هایی که برای فصل آینده هنوز وضعیت نیمکتش مشخص نیست، بایرن مونیخ است. تیمی که در این فصل به هدایت توماس توخل فصل موفقی را پشت سر نگذاشت تا همین موضوع باعث شود سرمربی آلمانی در پایان فصل از جمع باواریایی‌ها جدا شود.

توخل که امیدوار بود با موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا خاطرات تلخ در بوندسلیگا را به دست فراموشی بسپارد، اما در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها برابر رئال مادرید مغلوب شد تا بایرن مونیخ پس از 12 سال یک بار دیگر موفق به کسب جام نشود و توخل با خاطره‌ای تلخ از جمع بایرنی‌ها جدا شود. گفته می‌شود این سرمربی فصل آینده هدایت یکی از دو تیم چلسی یا منچستریونایتد را بر عهده می‌گیرد.

حالا مدیران بایرن مونیخ به دنبال یک جانشین مناسب برای او می‌گردند. یولیان ناگلزمن که گزینه اصلی بود قراردادش را با تیم ملی آلمان تمدید کرد. در روزهای اخیر نام هانسی فلیک نیز بارها در رسانه‌ها مطرح شد اما هنوز چیزی به صورت جدی و قطعی اعلام نشده است.

به نقل از کریستین فالک، خبرنگار سرشناس آلمانی نشریه بیلد، مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ علاقه خاصی به روبرتو دی زربی دارد و می‌خواهد به هر شکل ممکن برای فصل آینده او را استخدام کند. این سرمربی ایتالیایی همیشه یکی از گزینه‌های باشگاه بایرن مونیخ بوده و حالا تبدیل به یکی از گزینه‌های اصلی باشگاه آلمانی شده است.

1428