تنها هت‌ تریک کننده فصل؛ از قزوین تا ژاپن

تنها هت‌ تریک کننده فصل؛ از قزوین تا ژاپن

پایگاه خبری فوتبالی- تنها یک بازیکن موفق به هت تریک در فصل جاری لیگ برتر شده است.

به گزارش فوتبالی، رقابتهای لیگ برتر ایران درحالی به هفته های پایانی خود رسیده که تا اینجای فصل تنها یک بازیکن موفق به هت تریک شده است و نکته جالب توجه در خصوص او این است که در ایران حضور ندارد.

تنها هت تریک فصل جاری لیگ برتر در قزوین به ثبت رسیده است، بازی دو تیم پیکان و پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر به دلیل آماده نبودن ورزشگاه دستگردی به جهت مرمت چمن این ورزشگاه به ورزشگاه سردار آزادگان قزوین منتقل شد. پرسپولیس در این دیدار موفق شد با نتیجه سه بر یک پیکان را شکست دهد و دست پر قزوین را ترک کند. هر سه گل قرمزهای پایتخت در آن بازی را شهاب زاهدی در دقایق 13، 72 و 80 به ثمر رساند تا نام خود را به عنوان اولین هت تریک کننده فصل به ثبت برساند، اما جالب است بدانید تا اینجا هیچ بازیکنی موفق به هت تریک نشده تا شهاب زاهدی که این روزها در جی لیگ ژاپن می درخشد، تنها بازیکنی باشد که موفق به زدن سه گل در یک بازی شده است.

سه هفته تا پایان بیست و سومین دوره از لیگ برتر باقی مانده و باید دید در این سه هفته آیا بازیکنی موفق به زدن سه گل در یک بازی و قرار گرفتن در کنار شهاب زاهدی می شود یا این رقابت ها تنها با یک هت تریک به پایان می رسد.

2636